În cadrul eMAG Sellers' Day am aflat cum se descurcă partenerii retailerului cu afacerile din Marketplace. Astfel, am aflat că a avut loc o creştere cu 14% a afacerilor sellerilor din Marketplace, peste media din retail.
Creşterea de 14% s-a produs în primele 8 luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Mulţumită programului cross border, partenerii din Marketplace şi-au vândut produsele în Bulgaria şi Ungaria, înregistrând vânzări suplimentare de peste 30%.
De 2.5 ori mai mulţi selleri folosesc Fulfilment by eMAG faţă de anul trecut. Fulfilment este un serviciu de logistică integrată cu ajutorul căruia poți accesa depozitele eMAG având la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare.
Au fost acordate şi premii în valoare de 320.000 de euro pentru campionii eMAG Marketplace:
- Engagement Champion: KARACA FBE
- Campaign Strategy Champion: ARYMOB PRODUCT
- Advertising Champion: vidaXL
- Cross-border Champion: Chrono12
- Fulfilment Champion: BLINKY STORE
- Genius Champion: GO4FIT
- Growth Champion: VEXIO
- Exemplary Activity Champion: Zola
- Product range expansion Champion: Cărturești
- Fast Delivery Champion: Susino România
De asemenea ofertă de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3.9 milioane în această perioadă, cu 31% mai mult faţă de anul trecut. Clienţii au la dispoziţie acum peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarketuri, a câte 10.000 de metri pătraţi.
eMAG Sellers' Day a fost cel mai mare eveniment dedicat celor aproape 40.000 de antreprenori romani care fac business prin eMAG Marketplace. Numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.