Potrivit Profit.ro, grupul grec Interamerican, parte din gigantul olandez Achmea, a lansat oficial în România oferta sa de polițe RCA sub brandul digital Anytime. Debutul a fost făcut prin platforma asigurari.ro, iar în scurt timp urmează listarea pe eMAG, în urma unor negocieri aflate deja în curs. Detalii avem mai jos!
Anytime funcționează ca un brand de asigurări complet digital, concentrat pe procese automatizate și pe o experiență online cât mai simplă. Intrarea în ecosistemul eMAG va permite un acces facil către o bază mare de clienți, direct de pe cea mai utilizată platformă de e-commerce din România. Este un pas strategic interesant, mai ales într-o piață în care digitalizarea asigurărilor auto a început să prindă viteză.
Din punct de vedere operațional, gestionarea dosarelor de daună pentru clienții Anytime va fi preluată de Recrex, un TPA (Third Party Administrator) cu experiență în Europa, cu sediul în Suceava. Echipa dedicată include inspectori de daună, analiști și specialiști, susținuți de o rețea de service-uri și call center propriu.
Prin această mișcare, Achmea devine al 11-lea jucător activ pe segmentul RCA în România, alături de nume mari precum Allianz-Țiriac, Groupama sau Generali. Modelul digital propus de Anytime, combinat cu parteneriatul cu eMAG și infrastructura Recrex, pare gândit pentru eficiență și accesibilitate, mai ales pentru clienții familiarizați deja cu achizițiile online.

(2)_592x368.jpg)

