Aproape 1 milion de produse comandate în primele 30 de minute de eMAG Black Friday, creștere de 31% + alte statistici

1.117 ori
<b>Aproape 1 milion de produse comandate în primele 30 de minute de eMAG Black Friday, creștere de 31% + alte statistici</b>Interesul pentru Black Friday 2025 a explodat la propriu încă de la primele secunde. eMAG a dat drumul campaniei la 08:07 dimineața, iar în doar jumătate de oră s-au comandat peste 755.000 de produse – cu 31% mai mult

Interesul pentru Black Friday 2025 a explodat la propriu încă de la primele secunde. eMAG a dat drumul campaniei la 08:07 dimineața, iar în doar jumătate de oră s-au comandat peste 755.000 de produse – cu 31% mai mult față de ediția de anul trecut. A fost un start agresiv, iar cifrele vorbesc de la sine: oamenii au avut listele pregătite și au apăsat „Cumpără” fără să stea prea mult pe gânduri. Vânzările au ajuns la 227 milioane de lei în 30 de minute, iar minutele de debut au bătut recorduri peste recorduri.

Minutul și secunda de aur: oamenii nu doar că s-au grăbit, dar au și cheltuit serios

Minutul de aur” a fost la 7 minute de la startul oficial, când s-au înregistrat comenzi în valoare de 16,4 milioane de lei – cu 26% mai mult decât în 2024. Iar „secunda de aur” a prins un vârf absolut: 1127 de produse comandate într-o singură secundă, o creștere de 78% față de anul trecut. Plata cu cardul a fost metoda preferată (80% dintre comenzi), iar tot mai mulți clienți au ales să-și folosească bugetul disponibil prin MyWallet, care permite plata în 12 rate fără dobândă sau amânarea plății cu 30 de zile.

Pe această zonă, eMAG a raportat un salt de 30% la volumul de plăți făcute prin MyWallet comparativ cu anul trecut, semn clar că oamenii se adaptează la soluții financiare flexibile pentru cumpărături mari sau multiple.

Oferte speciale și comenzi surpriză

Pe lângă clasicele electronice și electrocasnice, ediția aceasta a adus niște surprize serioase în coșurile de cumpărături. În primele 30 de minute s-au comandat:

  • 3.500 de experiențe (inclusiv bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach, Please!)
  • 1.000 de abonamente la energie electrică – cu 1 leu/kWh și reducere de 100 de lei pentru primele 6 luni
  • 123 de nopți de cazare în pachete turistice
  • 91 kg de aur și monede
  • Peste 10.000 kg de carne de porc
  • 2 automobile
  • 869 de bilete de avion
  • 9.500 de pachete de sănătate

Pe scurt, nu doar frigidere și telefoane, ci și vacanțe, festivaluri, curent și carne. Un mix total neașteptat, dar care reflectă extinderea ofertei eMAG pe multiple verticale.

Topul categoriilor de produse comandate; tehnologia și consumabilele de zi cu zi conduc

În cele 30 de minute de la start, s-au vândut masiv produse din categorii diverse. Mai jos ai un top cu cele mai cumpărate tipuri de produse:

  • 216.000 băuturi, produse de băcănie, petshop și curățenie
  • 191.000 produse cosmetice, suplimente și pentru înfrumusețare
  • 77.000 jucării și articole pentru copii
  • 41.000 electrocasnice mici
  • 34.000 articole pentru mobilă și casă
  • 30.000 telefoane, tablete, căști și wearables
  • 23.000 televizoare, echipamente audio-video și gaming
  • 23.000 electrocasnice mari
  • 21.000 articole fashion și sport
  • 20.000 laptopuri, birotică, papetărie și cărți

Abonamentul Genius, integrat și el în oferta specială, s-a vândut la un preț promoțional de 49 de lei și vine la pachet cu vouchere în valoare de 250 de lei – un deal care a convins mulți să-l includă în coș. Pe scurt, a fost nu doar un Black Friday cu reduceri, ci și unul cu diversitate și multă planificare financiară.

Ofertele încă sunt aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×