Am revenit cu încă o analiză a vânzărilor eMAG, de această dată la 10 ore după debutul Black Friday. Aflăm că în aceste 10 ore clienţii eMAG au comandat peste 2.2 milioane de produse din categorii diverse, cu 22% mai multe decât în 2022. Alte cifre relevante aflaţi mai jos, via bf.ro.
Romanii au urmărit ofertele pe parcursul zilei şi au plasat comenzi în valoare de peste 610 milioane de lei. În aceeaşi perioadă comercianţii din Marketplace prezenţi în Black Friday au vândut peste 580.000 de produse. În plus, peste 600 dintre ei au realizat vânzări mai mari decât într-o lună obişnuinţa, iar evenimentul continua până noaptea târziu.
Iată şi nişte curiozităţi de Black Friday:
- Cea mai complexă comandă: 22 de produse din categorii diferite
- Cea mai mare comandă a avut valoarea de 61.929,91 lei și a inclus două televizoare, două laptopuri, două tablete și un sistem audio-video
Număr produse vândute după 10 ore de la startul Black Friday:
- Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 98.000
- TV, audio-video, gaming și cărți: 92.000
- Electrocasnice mici și mari: 176.000
- Telefoane, tablete și gadget-uri: 130.000
- Jucării și articole pentru copii: 303.000
- Fashion și sport: 76.000
- Mobilă și casă: 150.000
- Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 410.000
- Băuturi, băcănie și petshop: 510.000
- Bricolaj, grădină și auto: 83.000
Şi un citat relevant la Tudor Manea, CEO eMAG:
„Interesul extrem de mare al oamenilor în acest an arată că Black Friday este un eveniment relevant și așteptat de milioane de români care au găsit produse pentru nevoile lor, aproape de finalul unui an în care au resimțit presiunea crescută a inflației. Ne-am pregătit pentru ei și le-am pus la dispoziție un număr mai mare de oferte, iar șapte din zece sunt la cel mai mic preț din 2023. În plus, clienții pot accesa până la 4.000 de lei pentru plata în patru rate prin eMAG/MyWallet, fără dobândă și fără comision. Black Friday continuă până târziu în noapte cu milioane de oferte la cel mai bun preț din an."