Pe final de octombrie vine iată și vestea referitoare la data organizării Black Friday în România de către cel mai mare retailer de pe piață. Din titlu ați aflat că este vorba despre eMAG, comerciant care are în plan organizarea acestui eveniment de shopping pe data de 17 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât ar fi trebuit să se întâmple normal (ultima vineri din noiembrie).
Oferta va include peste 2 milioane de produse din categorii diverse precum televizoare, telefoane, laptop-uri, fashion, articole sportive, electrocasnice, produse de îngrijire personală, mobilă dar și produse auto. Veți avea posibilitatea de achiziție și în rate fără dobândă prin intermediul cardurilor partenere și mai suntem informați că alături de eMAG vor participa la această ediție și peste 4000 selleri din MarketPlace.
De la an la an, Black Friday este un fenomen din ce în ce mai spectaculos. Plecând de la succesul Black Friday de anul trecut ne-am pregătit în ultimele 10 luni și vom avea oferte foarte bune pentru tot ceea ce își doresc clienții.
Potrivit unui studiu realizat de Kantar Millward Brown, un procent de 94,3% din populația cu vârste cuprinse între 18 și 50 ani auzise de cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Studiul a confirmat și preferința românilor pentru cumpărăturile online: de Black Friday, 47,5% din cei care au achiziționat ceva au comandat online, în timp ce pentru offline au optat 41,5%, iar 11% au îmbinat ambele modalități.
Mai sus aveți și o declarație a lui Tudor Manea, general manager eMAG care are câteva cuvinte de spus despre Black Friday și despre organizarea acestei ediții pe 2017!