Am auzit de o grămadă de ori faptul că Netflix pregătește un abonament mai ieftin, unul cu reclame prin care speră să atragă publicul, asta după pierderi masive de utilizatori în primul trimestru al anului 2022 atunci când 200.000 de oameni au decis să își închidă contul Netflix. Aceasta ar fi una dintre măsurile luate pentru a reveni pe creștere, iar azi avem detalii noi.
Așa cum spune și titlul postării de față, Netflix colaborează cu Microsoft pentru a pune în aplicare acest abonament cu reclame. Microsoft va facilita accesul agenților de marketing care încearcă să facă publicitate pe Netflix, iar toate reclamele difuzate pe platforma de streaming video vor fi disponibile exclusiv prin intermediul platformei Microsoft.
Netflix crede că Microsoft va livra flexibilitatea pentru a inova în tehnologie și vânzări pe termen lung, cât și oferi soluții de protecție a datelor personale pentru utilizatori. Se anunță un parteneriat de durată, iar acest abonament este așteptat să debuteze până la final de an. Mai jos avem și câteva citate relevante:
Mikhail Parakhin, președinte Web Experiences, Microsoft:
"Este o zi mare pentru Netflix și Microsoft. Suntem încântați să oferim o nouă valoare premium în ecosistemului nostru de parteneri, ajutând astfel Netflix să ofere mai multe opțiuni clienților lor."
Greg Peters, Netflix COO:
"În aprilie am anunțat că vom introduce un nou abonament ieftin cu reclame pentru utilizatori, pe lângă abonamentele basic, standard și premium deja existente și fără reclame. Astăzi suntem fericiți să anunțăm faptul că am ales Microsoft ca partener global de advertising și vânzări."