Platformele chinezești de eCommerce cresc în România; Temu depășește AliExpress și Shein

3.964 ori
<b>Platformele chinezești de eCommerce cresc în România; Temu depășește AliExpress și Shein</b>Prin intermediul unei postări pe Facebook a lui Mihai Vînătoru, co-fondator și CEO al DWF, am aflat că peste 10 milioane de români au accesat luna trecută Temu, AliExpress și Shein, cele mai cunoscute site-uri de eCommerce din China cu activitate în Român

Prin intermediul unei postări pe Facebook a lui Mihai Vinatoru, co-fondator și CEO al DWF, am aflat că peste 10 milioane de români au accesat luna trecută Temu, AliExpress și Shein, cele mai cunoscute site-uri de eCommerce din China cu activitate în România. Traficul acestora a crescut semnificativ, de la aproape 4 milioane anul trecut și sub 2 milioane acum doi ani. În același timp, traficul celui mai mare magazin online din România a scăzut în luna mai cu 6 milioane de vizite față de anul anterior, de la 32 milioane la 26 milioane, conform SimilarWeb PRO.

În ultimele 3 luni, cele trei site-uri din China au atras un trafic plătit de peste 4 milioane de clicuri prin intermediul platformelor de advertising, în special Google și Meta. Comparativ, în aceeași perioadă a anului 2023, traficul total plătit atras de acestea în România a fost sub 1.5 milioane de vizite.

Evoluția traficului lunar pentru AliExpress, Temu și Shein

Evoluția traficului lunar pentru AliExpress, Temu și Shein

Aceste observații provin din cea mai recentă analiză de piață DWF, realizată cu SimilarWeb PRO, Ahrefs, Google Keyword Planner și DataForSEO API. Specialiștii SEO, Paid Media și Data Analytics de la DWF evaluează în prezent peste 930 de site-uri din România, majoritatea magazine online, în cel mai amplu demers independent de analiză a evoluției pieței locale în ultimele 12 luni din perspectivă digitală. Pe parcursul următoarelor săptămâni, au promis că vor publica mai multe date relevante, inclusiv la nivelul unor domenii de activitate specifice.

Creșterea spectaculoasă a platformelor chinezești în România sugerează o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor, influențată de campaniile de marketing agresive și de prețurile competitive oferite de aceste platforme.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×