Sony explică de ce a picat PlayStation Network atât de multe ore; Se putea mai rău, vezi 2011!

1.784 ori
<b>Sony explică de ce a picat PlayStation Network atât de multe ore; Se putea mai rău, vezi 2011!</b>Cine a urmărit ştirile tech din ultimele 2-3 zile a aflat cu siguranţă de picajul reţelei PlayStation Network. Picajul a durat 24 de ore şi a venit fix în perioada vineri-sâmbătă, când era mai mare pofta de gaming. Sony şi-a cerut scuze, a oferit un bonus

Cine a urmărit ştirile tech din ultimele 2-3 zile a aflat cu siguranţă de picajul reţelei PlayStation Network. Picajul a durat 24 de ore şi a venit fix în perioada vineri-sâmbătă, când era mai mare pofta de gaming. Sony şi-a cerut scuze, a oferit un bonus de compensare şi azi explică ce a mers prost.

Înainte de toate, vă spun că „se putea mai rău”, deoarece în 2011 PSN a picat nu mai puţin de 23 de zile. Practic, cine avea consola PlayStation nu putea folosi toate serviciile online aferente, fie că e vorba despre jocuri multiplayer sau descărcat jocuri din PlayStation Store. Reţeaua a „căzut” pe 7 februarie 2025, iar lucrurile au început să îşi revină în a doua parte a zilei de 8 februarie 2025.

Sony a promis 5 zile de serviciu gratuit drept compensaţie pentru cine are abonament PlayStation Plus. Cine nu are, nu primeşte nimic... deşi nu ai nevoie de PS Plus pentru a juca jocuri că Fortnite, Call of Duty Warzone, Rocket League, Destiny 2 sau Warframe. Sony dă vina pe o „problemă operaţională” şi promite că nu au fost compromise conturi.

În 2011, 77 de milioane de conturi au avut informaţiile compromise, iar serviciul a fost ţinut offline pentru mai bine de o lună pentru a rezolva tot.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×