Tranzacția 2Performant - Profitshare a căzut; Ce motive au invocat cei de la 2Performant

659 ori
<b>Tranzacția 2Performant - Profitshare a căzut; Ce motive au invocat cei de la 2Performant</b>Tranzacția prin care 2Performant urma să preia rețelele de afiliere Profitshare din România și Bulgaria a fost anulată, compania anunțând printr-un comunicat la Bursa de Valori București, citat de Economedia, că „au intervenit anumite circumstanțe noi”..

Tranzacția prin care 2Performant urma să preia rețelele de afiliere Profitshare din România și Bulgaria a fost anulată, compania anunțând printr-un comunicat la Bursa de Valori București, citat de Economedia, că „au intervenit anumite circumstanțe noi” care au modificat substanțial premisele economice ale acordului. În lipsa îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute în contract, încheiat pe 6 mai 2025, acesta a încetat automat la 6 august 2025.

Potrivit 2Performant, Consiliul de Administrație va redirecționa resursele către proiecte cu potențial mai mare de creștere, detalii urmând să fie anunțate pe 25 august 2025, odată cu raportul financiar semestrial. Înțelegerea prevedea ca firma să preia de la Conversion Marketing S.R.L. și Conversion Marketing E.O.O.D. activitatea Profitshare, Dante International - proprietarul eMAG - fiind asociat majoritar al companiei vânzătoare.

Negocierile au început în septembrie 2024, când 2Performant, companie românească specializată în marketing afiliat și comerț online, a confirmat intenția de a cumpăra rețelele Profitshare din România și Bulgaria. Tranzacția, estimată la 4,307 milioane lei, urma să fie achitată în proporție de 55% în numerar și 45% în acțiuni 2Performant, printr-o majorare de capital.

Profitshare, lansată în 2012, gestionează în prezent aproximativ 250 de programe de afiliere, printre care și grupul eMAG. Preluarea ar fi consolidat poziția 2Performant în regiune, însă schimbările economice apărute în faza finală au determinat abandonarea planului.

Reprezentanții companiei au declarat că, deși această achiziție nu se va concretiza, obiectivul de a crește și diversifica sursele de venit rămâne neschimbat. În perioada următoare, strategia va fi adaptată la noile condiții de piață, fără a exclude eventuale alte oportunități de extindere.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×