Un client nemulţumit eMAG.ro întreabă "Unde-i maşina de spălat!?" printr-un trolling haios

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 10.784 ori
<b>Un client nemulţumit eMAG.ro întreabă "Unde-i maşina de spălat!?" printr-un trolling haios</b>O pățanie funny are loc astăzi la început de săptămână când descoperim ce a făcut un client eMAG nemulțumit de faptul că mașina de spălat vase pe care a comandat-o nu a ajuns a fi livrată deși a comandat-o cu aproximativ o lună în urmă

Ştiţi momentul acela din filme când un oarecare el se pune în faţa blocului ei cu o pancartă pe care scrie cât de mult o iubeşte? Ceva de gen a făcut şi clientul eMAG.ro, Matei Iulian, doar că declaraţia nu era de dragoste ci de... nemulţumire.

S-a viralizat în ultimele ore pe Facebook o postare care prezintă fotografia unui panou mare postat în zona Pipera din Bucureşti, probabil în fața sediului eMAG.ro, pentru ca aceștia sa vadă mesajul. Iată cum sună:

Dragă eMAG,

Îmi poţi spune când aş putea primi maşina de spălat vase comandată pe 19 noiembrie? Mă tot întreabă soţia... şi nu ştiu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuţi, te rog?!

Mulţumesc,

Matei Iulian.

Mie îmi place să suflu şi în iaurt şi zic că ar putea fi orice aici, de la o campanie de promovare panotaj-mobil.ro, până la un gremlin plantat de concurenţă. Ar putea fi chiar eMAG.ro simulând o criză pentru a ieşi erou. Sau poate e doar un nemulţumit pe care îl cicăleşte soţia zilnic că nu mai vine maşina de spălat vase şi trebuie să îşi strice unghiile de sărbători frecând după resturi de sarmale pe farfurii..

Aşteptăm răspunsul oficial din partea eMAG.ro şi sunt curios dacă a meritat costul de închiriere a panoului pentru nefericitul respectiv.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×