Allview şi-a anunţat astăzi rezultatele financiare pe anul 2019, an încheiat pe creştere economică pentru compania brașoveană. Printre motive se numără extinderea portofoliului de produse, dar şi adoptarea de strategii noi de dezvoltare. Avem detalii mai jos, plus o surpriză pe partea de producție autohtonă.
Compania braşoveană VisualFan, deţinătoarea brandului Allview a avut o creştere a cifrei de afaceri cu 11% în 2019 faţă de anul anterior. Vânzările pe pieţele externe au crescut cu 58%, iar cifra de afaceri pe 2019 s-a ridicat la 76 de milioane de lei. Strategia de dezvoltare de anul trecut a fost axată pe conceptul "Smarters", aplicat pe toate categoriile de produse. Acest lucru se reflectă în angajamentul companiei de a oferi tehnologii avansate împreună cu un design inovator şi un preţ corect.
"Smarters" au inclus noi generaţii de smartphone-uri, dar şi televizoare inteligente cu Android TV la bord şi Google Assistant, plus tabletele interactive cu diagonale mari, de 17 inch (ca Viva Home). În plus, braşovenii au lansat şi notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm şi sistem de operare Windows. Allview şi-a consolidat şi parteneriatul cu Google, fiind primul brand european licenţiat pentru comercializarea de televizoare cu Android TV. În 2020 compania vrea să devină lider de piaţă în zona smart TV-urilor cu Android TV şi Google Assistant la bord.
Cu această ocazie aflăm că a fost deschisă o linie de asamblare la Braşov, destinată unei game variate de produse: televizoare cu diagonale între 32 şi 65 inch cu rezoluţie până la 4K, Dolby Audio şi tehnologie VA Display. Flagship-ul de bază al anului trecut a fost Allview Soul X6 Xtreme, primul telefon din România cu ecran Full View AMOLED, cameră pop up şi asistent AVI. AVI a evoluat în 2019, atât că funcţionalitate, cât şi la creşterea numărului de utilizatori (cu 70%). Un alt produs relevant pentru anul ce a trecut este Allbook Q, primul notebook ultramobil din România, cu procesor Snapdragon şi conexiune Gigabit LTE.
Allview este unul dintre cele mai vizibile branduri româneşti, aflându-se pe locul 35 în top 100 Cele mai puternice branduri româneşti şi în Top 5 la categoria Bunuri de folosinţă îndelungată, conform revistei BIZ. Compania lua naştere în 2004 şi este brandul autohton numărul 1 la telefoane şi tablete din ţara noastră.


