Digi Communications anunță rezultatele financiare pe primul trimestru din 2020: venituri în creştere cu 11%, până la 313 milioane de euro

1.334 ori
<b>Digi Communications anunță rezultatele financiare pe primul trimestru din 2020: venituri în creştere cu 11%, până la 313 milioane de euro</b>Companiile locale din domeniul telecom/fibră/TV continuă să îşi dezvăluie rezultatele financiare pe primul trimestru al anului, iar acum aflăm cum a stat Digi în această perioadă. În T1 2020, Digi Communications N.V.

Companiile locale din domeniul telecom/fibră/TV continuă să îşi dezvăluie rezultatele financiare pe primul trimestru al anului, iar acum aflăm cum a stat Digi în această perioadă. În T1 2020, Digi Communications N.V. a înregistrat venituri în creştere cu 11%, până la 313.2 milioane de euro. Avem mai multe detalii mai jos.

Creşterea de 11% este în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aflăm şi ca operatorul s-a concentrat începând cu a doua jumătate a lunii martie pe măsuri necesare în contextul pandemiei de Covid-19, precum continuitatea operaţională în această perioadă şi funcţionarea reţelelor fixe şi mobile fără disfuncţionalităţi majore. Grupul Digi a înregistrat performanțe generale importante în primul trimestru al anului, cu creştere RGU (revenue generating unit) cu 9% la 16.5 milioane, iar EBITDA ajustată a fost de aproximativ 114.7 milioane de euro, o creştere cu 26.4% faţă de T1 2019.

Indicatorul EBITDA este prescurtarea de la Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization, în traducere însemnând profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare. În perioada de restricţii impuse de pandemia de Covid-19, compania a implementat măsuri pentru a asigura sănătatea şi siguranța clienţilor, angajaţilor şi partenerilor. În această perioadă a crescut utilizarea de servicii fixe de Internet şi televiziune prin cablu pentru clienţii rezidenţiali.

Astfel, traficul în reţeaua fixă a crescut cu 20-30% în special în a doua parte a zilei. În Ungaria nu a fost un impact negativ semnificativ în perioada de restricţie pentru Digi. În Spania a crescut ritmul de creştere a serviciilor vândute (RGU - unităţi generatoare de venit), iar compania a depăşit pragul de 2 milioane de RGU pentru servicii de voce şi date mobile, contribuind cu 20% din veniturile totale ale grupului.

Digi a alocat aproximativ 1.7 milioane de euro în donaţii şi echipamente medicale pentru spitalele din România, servicii de conectivitate pentru elevi şi comunităţi rurale şi iniţiative de voluntariat. Vă reamintim că Digi Communications N.V. este un operator european în domeniul comunicaţiilor electronice, care operează în România, Ungaria, Spania şi Italia şi este compania mamă RCS & RDS.

Are aproape 27 de ani de existență şi e lider de piaţă în România în zona pay TV şi Internet fix.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×