Angry Birds Friends review: noul Angry Birds crește competitivitatea, conectat la Facebook (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.303 ori
<b>Angry Birds Friends review: noul Angry Birds crește competitivitatea, conectat la Facebook (Video)</b>Angry Birds Friends este unul dintre release-urile originale din seria Angry Birds, mai ales că este unul exclusiv online, axat pe competiția cu prietenii voștri de pe Facebook. &nbsp; Titlul vă oferă doar 6 nivele de jucat, mai bine zis 6 nivele noi...

Angry Birds Friends este unul dintre release-urile originale din seria Angry Birds, mai ales că este unul exclusiv online, axat pe competiția cu prietenii voștri de pe Facebook.

Titlul vă oferă doar 6 nivele de jucat, mai bine zis 6 nivele noi în fiecare săptămână și numeroase powerup-uri, inclusiv unele noi. Dacă vă calificați în primii 3 ca punctaj la final de săptămână veți primi Bird Coins, adică bani cu care cumpărați powerup-uri noi. Puteți trimite contactelor de pe Facebook cadouri și îi puteți provoca la dueluri, pentru a vedea cine obține scorul mai mare și doboară mai mulți porci dintr-o lovitură.

​Angry Birds Friends review: noul Angry Birds crește competitivitatea, conectat la Facebook (Video)

Nivelele sunt privite dintr-un unghi cu mai mult zoom out și sincer să fiu sunt destul de ușoare. Aveți și un tutorial care vă arate ce face fiecare powerup, de la Wingman-ul cel mare și puternic la ghidarea laser, boostul de viteză și cutremurul porcin. Jocul primește nota 8 din 10 deoarece nu aduce multe noutăți în universul Angry Birds și îl puteți descărca gratuit de aici pentru iOS sau de aici pentru Android.

Am testat jocul pe iPad Mini, aflați prețul tabletei aici!