Acest final de lună octombrie ne aduce și rezultatele financiare înregistrate de către companiile de pe piață în trimestrul 3, iar astăzi este rândul Orange România să își prezinte evoluția din această perioadă de 3 luni. Vorbim despre intervalul iulie-septembrie atunci când Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273.1 milioane de euro, în scădere cu 2.1% față de aceeași perioada a anului trecut și venită pe fondul crizei Covid-19.
Scăderea a fost proununțată mai ales în ceea ce privește vânzările de echipamente. Cât despre numărul de clienți ce beneficiază de servicii mobile, fixe și TV Orange România, acesta a rămas la nivelul din T3 2019, adică 10.613.176 clienți. Orange Home TV ajungea la 519.869 clienți la final de lună septembrie (în scădere față de T3 2019), iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 clienți (creștere cu 13% față de T3 2019).
În acest al 3-lea trimestru al anului cei de la Orange au continuat și procesul de dezvoltare al rețelei, perioadă în care 1.297 noi localități au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. La final de septembrie, 63.84% din populația țării avea acces la viteze 4G+. Rețeaua 4G în schimb acoperea 98.99% din populația țării și 100% din cea urbană la final de trimestru 3.
Iată și alte informații cheie din comunicatul Orange:
- consumul de date mobile a crescut cu 37% în T3 2020 față de T3 2019
- 100% acoperire 5G pentru București în august 2020
- rețeaua 5G prezentă în București, Bragadiru, Brașov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popești-Leordeni, Predeal, Timișoara, Voluntari
- extindere rețea proprie de fibră optică, disponibilă la nivel național în 178 localități
- veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparație cu T3 2019
- creștere de 60% a numărului de clienți Orange Money în T3 2020, total utilizatori - 245.000
- 1.3 milioane de tranzacții Orange Money în T3 2020
- creștere de 20% a numărului de clienți ce utilizează aplicația My Orange
- dublare comenzi din magazinul online Orange
Ce a însemnat trimestrul 3 2020 pentru Orange?
Această perioadă de 3 luni a însemnat pentru operator pași mari făcuți în direcția dezvoltării de produse și servicii din universul digital și 5G. Liudmila Climoc(CEO Orange România) a declarat că prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României și anume București, Orange pune bazele unei infrastructuri telecom care va susține viitorul economiei digitale și va revoluționa sectoare de business precum cele destinate orașelor inteligente, automotive și media.