Orange România publică rezultatele financiare din trimestrul 2 al anului, cu o cifră de afaceri în scădere și Orange Money obținând recorduri

1.426 ori
<b>Orange România publică rezultatele financiare din trimestrul 2 al anului, cu o cifră de afaceri în scădere și Orange Money obținând recorduri</b>Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne aduce astăzi detalii despre rezultatele financiare înregistrate de către Orange România în al doilea trimestru din 2020, o perioadă de 3 luni în care pe fondul pandemiei

Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne aduce astăzi detalii despre rezultatele financiare înregistrate de către Orange România în al doilea trimestru din 2020, o perioadă de 3 luni în care pe fondul pandemiei cifra de afaceri a înregistrat o scădere și în care servicii precum Orange Money au avut parte de creșteri impresionante. Ce s-a întâmplat în acest trimestru și cifre aflați din rândurile de mai jos. 

Primul detaliu comunicat este acela că în perioada aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 242 milioane de euro, cifră care în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut este în scădere cu 10%. După cum bănuiți, această evoluție negativă este determinată de scăderea semnificativă a vânzărilor de echipamente și de o scădere moderată a veniturilor din servicii, scăderi înregistrate în contextul crizei COVID-19.

La data de 30 iunie, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.540.600 de clienți, în scădere cu 1.8% comparativ cu finalul trimestrului 2 din 2019. Serviciul de televiziune prin cablu și satelit Orange Home TV număra la final de iunie peste 528.000 clienți, în ușoară creștere față de T2 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 365.900 de clienți, în creștere cu 15% față de aceeași perioadă din 2019. 

Rețea

La nivel de rețea, Orange a continuat investițiile în infrastructură, oferind în trimestrul 2 al acestui an acces la conectivitate 4G+ în 815 noi localități, pentru un număr de peste 1.1 milioane de locuitori din localitățile nou acoperite și din localități care au beneficiat de lucrări de densificare a rețelei. La final de iunie, 59.63% din populația țării avea acces la viteze 4G+ Orange. Iată și alte noutăți la nivel de rețea:

  • extindere prezență 4G, acoperire de 98.86% din populația țării la final de trimestru 2
  • creștere de peste 40% a consumului de date mobile în T2 2020 comparativ cu T2 2019
  • extindere rețea 5G în Timișoara, completându-se lista orașelor în care rețeaua Orange este deja disponibilă: București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Otopeni, Voluntari
  • extindere rețea de fibră optică, disponibilă în 106 localități
  • Orange România a fost certificată Speedtest Awards, utilizatorii bucurându-se de serviciile celei mai bune rețele mobile din țară, beneficiind de cel mai rapid internet mobil și de cea mai extinsă acoperire.

Servicii B2B:

  • pe segmentul B2B,  în trimestrul 2 al anului 2020 a fost înregistrată o creștere de 22% a veniturilor din internet fix, susținută de extinderea rețelei proprii de fibră optică și a capacității retelei 4G+, față de aceeași perioadă a anului trecut
  •  creșterea interesului pentru serviciile de ICT și pentru soluțiile ce facilitează telemunca – Cloud, platforme colaborative, soluții de securitate cibernetică, Call Center si Contact Center -  linie de business care a înregistrat o creștere de 55% față de T2 2019.

Servicii financiare mobile

Aflăm și că în contextul fără precedent generat de criza COVID-19, serviciul Orange Money a înregistrat un număr record de tranzacții, depășind 1 milion de tranzacții în trimestrul 2 al acestui an, de 5 ori mai multe față de T2 2019. Baza de utilizatori a înregistrat o creștere de 58% în T2 2020 față de T2 2019, ajungând la peste 222.000 clienți la 30 iunie 2020. În perioada aprilie - iunie 2020, numărul de accesări ale aplicației Orange Money a crescut de 3,5 ori comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Digital

Pe final aflăm că un număr din ce în ce mai mare de clienți au ales interacțiunile digitale, atât pentru servicii de suport și de administrare conturi, cât și pentru achiziția de noi servicii și produse Orange. În perioada aprilie – iunie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, iar numărul  tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 30%. Mai mult, în T2 2020 numărul de comenzi în magazinul online s-a triplat, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×