Cum a fost cazul și cu mulți alți dezvoltatori, a existat o periadă când EA Games dezvolta titluri în exclusivitate pentru PC-uri și console. în acea “eră” nu existau smartphone-uri și nici sisteme de operare complexe pentru mobile. în clipa de față însă, așteptările din partea celor mai cunoscuți dezvoltatori au crescut remarcabil de mult.
Ideea celor de la EA s-a concretizat în cea mai mare măură odată cu portarea unor jocuri foarte apreciate pe PC-uri. Sarcina este una destul de dificilă, dar pentru cea mai bună parte EA au reușit să obțină păreri pozitive odată cu transpunerea unor titluri reprezentative, cum ar fi Need for Speed, sau The Sims. însă lucrurile au luat o întorsătură complet dezavantajoasă odată cu introducerea mult-așteptatului titlu Dungeon Keeper. Este un titlu ce implică strategie și control și care a avut succes enorm pe platforma PC, definind practic un gen cu totul aparte.
în ce privește concretizarea Dungeon Keeper pentru Android, lucrurile au luat o întorsătură în direcția complet opusă față de succesul obținut cu titlul original. Este vorba în principal despre cei care s-au bucurat de acest joc atunci când s-a lansat pentru prima oară în anul 1997 și continuările ce au urmat. Aceștia s-au declarat complet dezamăgiți de implementarea pentru platforma Google, acordând jocului review-uri negative și evaluări de o singură stea din 5. Reacția celor de la EA: “THE 'RATE THIS APP' FEATURE WAS DESIGNED TO HELP US COLLECT VALUABLE FEEDBACK.” - sau “caracteristica de evaluare a fost introdusă pentru a ne ajuta pe noi (dezvoltatorii) să colectăm informații (feedback) prețioase”.
Conform declarațiilor oficiale, EA are cele mai bune intenții să îmbunătățească experiența oferită de acest titlu, în baza părerilor primite de la utilizatori. Până atunci însă, cei ce vor dori să acorde rating-uri negative, sub 3-4 stele, vor trebui să mai aștepte pentru că nu li se va îngădui. O atitudine negativă ce poate fi urmată ca exemplu de ceilalți dezvoltatori. O reacție nedreaptă!