Huawei a creat sub-brandul Honor cu ceva vreme în urmă pentru a se ocupa cu vânzările online de produse, întâi în China şi apoi internaţional. Cu ocazia debutului lui Huawei Honor View 20 am aflat şi cum stă Honor în China, descoperind că e pe locul întâi ca e-brand.
Honor se laudă cu distincţia de "E-brand de smartphone numărul 1 în China". Un E-brand este un brand axat pe vânzarea pe Internet. Cu această ocazie filială Huawei a depăşit Xiaomi, atât ca număr de telefoane vândute, cât şi ca cifră de vânzări. Au fost luate în calcul ultimele 9 trimestre pentru a ajunge la această concluzie. Honor se mai laudă şi cu o creştere cu 150% pe piaţa internaţională.
Este un brand de top în Europa, fiind pe locul 4 în Germania şi Italia, dar şi în Olanda. În Spania a crescut cu 310%, iar în Rusia este pe locul 2. A se remarca şi faptul că Huawei a experimentat cu funcţii în premieră pe telefoanele Honor înainte să le lanseze în gamele principale. Honor View 20 a inaugurat decupajul în ecran în stil Galaxy A8s şi asta înainte de vreun Huawei P30 sau Mate 30.
Recent am văzut şi tablete şi ceasuri sub brand Honor, iar telefoane experimentale din gama Honor Magic ne-au arătat cât de mult a crescut acest brand.