La ora actuală India reprezintă un punct puternic de atracție pentru jucătorii din lumea smartphone, companii care decid mai nou să ia cu asalt și segmentul de magazine fizice în situația în care onlineul este cel care generează grosul vânzărilor de terminale mobile în prezent. Există multe firme care au făcut pasul către zona offline, un exemplu fiind și Motorola care în ultimele luni a deschis zeci de magazine Moto Hubs în regiunile Delhi și Kolkata.
Numărul acestor spații comerciale este într-o continuă creștere și aflăm că și alte companii precum Huawei, OnePlus, dar și Xiaomi au planuri similare. OnePlus are deja deschis un magazin de tip Experience Store în India, iar pentru viitorul apropiat se promite deschiderea a 10 noi shop-uri de genul în care vor comercializate telefoane, dar și accesorii și gadget-uri diverse. De asemenea, în SUA cei de la OnePlus au încheiat o primă colaborare cu un operator pentru a-și vinde viitorul flagship OnePlus 6T din toamnă.
Pe listă îi mai avem și pe cei de la Xiaomi care are un plan măreț de a deschide 500 magazine Mi Stores până la final de an în India și astfel crea 5000 job-uri în zonă, firmă ce în același timp se ocupă și de extinderea pe plan european. Am aflat anterior despre lansarea magazinelor Xiaomi din Spania și Franța, iar în weekend-ul ce tocmai a trecut producătorul chinez și-a deschis și un Mi Store în capitala Ungariei, Budapesta.
Aparent, Xiaomi se așteaptă ca 50% din totalul vânzărilor să fie reprezentate de vânzări offline până la începutul anului viitor. Nu în ultimul rând și Huawei are o abordare similară, pregătind deschiderea unui număr de 100 magazine în franciză în India pentru vânzarea de terminale Honor.
Între timp așteptăm și noi magazine Xiaomi, Huawei sau de ce nu chiar OnePlus pe plan local.


