Taiwanezii de la HTC sunt cunoscuti pentru terminalele lor inovatoare, interfata Sense si TouchFLO, dar ceea ce le-a lipsit pana acum a fost o campanie de advertising care sa cucereasca publicul. Ei bine, iata ca producatorul de smartphone-uri sta acum bine si la acest capitol, lansand campania de spoturi TV "You":
Aceasta idee se concentreaza pe sintagma "You Are Different From You", aparent aberanta, cel putin pana vedeti spoturile asociate ei. Reclamele fac apel la sentimentul utilizatorului si gradul ridicat de personalizare a telefoanelor noi HTC. In cadrul noilor reclame TV, HTC prezinta un model Hero cu optiuni de customizare, atat pentru software, cat si pentru hardware.
Era nevoia de o astfel de campanie, pentru ca brandul HTC sa fie mai puternic, mai ales ca numele lor nu este deloc vizibil, in special in tarile in care operatorii de telefonie branduiesc handseturile cu nume proprii. Astfel, HTC Magic e cunoscut drept myTouch 3G in unele tari (SUA, spre exemplu), HTC Dream este T-Mobile G1 si asa mai departe.