La începutul acestei luni aflam printre altele și faptul că Motorola MOTO RAZR 2019 e practic imposibil de reparat, asta pe seama unei disecții detaliate care ne-a arătat pas cu pas cum sunt amplasate componentele la interior. Structura internă și integrarea componentelor face ca procesul de reparație să fie un adevărat calvar, fiind nevoie de multă migală și pricepere pentru a duce totul la bun sfârșit.
Astăzi și iFixit confirmă spusele anterioare, după o disecție proprie pe care o avem mai jos în format video. Acești specialiști au pus mâna pe smartphone-ul pliabil de 1500 dolari și au descoperit că pe lângă efectul glamour pe care îl oferă și carisma de telefon retro, există un preț mare ce trebuie plătit - cel al reparabilității.
Aflăm pe seama procesului de disecție faptul că telefonul a obținut nota 1 din 10, unde 1 reprezintă calificativul acordat telefonului cel mai greu de reparat. Vina este pusă în mare parte pe lipiciul folosit în cantități enorme de Motorola la interior. Până și pentru înlocuirea bateriei va fi necesară dezasamblarea aproape completă a telefonului. De asemenea, cablurile de la interior și portul de încărcare sudat vor da de furcă celor care au de gând să desfacă și să repare acest telefon.
Cel mai probabil în cazul unei defecțiuni Motorola va oferi unități de schimb. Vă reamintim că Moto RAZR 2019 este un pliabil cu clapetă și preț de 7999 lei pe plan local, telefon care se limitează la un pachet hardware mid-range. Pentru cei curioși, avem un hands-on cu acest device aici.



