Obiceiurile de utilizare a smartphone-ului reprezentate pentru piaţa din România într-un infografic interesant: Homo Smartphonicus

Autor:  | Publicat în:  știri diverse 1.276 ori
<b>Obiceiurile de utilizare a smartphone-ului reprezentate pentru piaţa din România într-un infografic interesant: Homo Smartphonicus</b>Cu toţii avem tabieturi şi obiceiuri legate de smartphone-uri, mai ales după trezire şi &icirc;nainte de culcare. Era inevitabil ca un infografic cu aceste tendinţe să fie realizat, iar acum avem unul şi pentru utilizatorul autohton de smartphone,...

Cu toţii avem tabieturi şi obiceiuri legate de smartphone-uri, mai ales după trezire şi înainte de culcare. Era inevitabil ca un infografic cu aceste tendinţe să fie realizat, iar acum avem unul şi pentru utilizatorul autohton de smartphone, aşa numitul Homo Smartphonicus.

Smartphone-ul devine o parte a utilizatorului, ca un apendice de care nu se desparte niciodată. Google a realizat acest studiu, sub numele de "Internetul mobil în viaţa de zi cu zi", axat pe utilizatorii din România, Ungaria, Cehia şi Slovacia. Astfel, aflăm că aproape 60% dintre utilizatorii de Internet mobil fac acest lucru dimineaţa, până să plece de acasă.

În plus, o treime îşi verifică smartphone-ul imediat după ce se trezesc. 56% dintre romanii chestionaţi consideră că e imposibil să îşi uite telefonul acasă, iar 11% afirmă că dacă se întâmpla acest lucru sigur se întorc după el. 43% dintre reprezentanţii Homo Smartphonicus declară că folosesc handsetul în alt scop decât a telefona oricând în timpul zilei.

Majoritatea (54%) ţin telefonul în buzunar sau geantă, sau la îndemână, pe birou sau pe masa pe care mănâncă. Social media pare a fi distracţia principală pentru Homo Smartphonicus din ţara noastră, iar Facebook e a doua aplicaţie ca importanţă pe telefon după SMS. Trei sferturi dintre cei chestionaţi ţin telefonul lângă pat la culcare şi aproape jumătate intra pe Internet înainte de a adormi.

Studiul a fost realizat pe 800 de utilizatori de Internet mobil în luna mai a acestui an, repondentii având vârste de peste 15 ani.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×