Operatorul Telekom România îşi anunţă strategia pe 2015: investiţii de 160 de milioane de euro în reţea, cu accentul pe fibră optică şi reţele 3G/4G

Autor:  | Publicat în:  TELEKOM 640 ori
<b>Operatorul Telekom România îşi anunţă strategia pe 2015: investiţii de 160 de milioane de euro în reţea, cu accentul pe fibră optică şi reţele 3G/4G</b>Telekom Rom&acirc;nia &icirc;şi dezvăluie azi planurile pentru perioada următoare, ele incluz&acirc;nd investiţii de peste 160 de milioane de euro &icirc;n reţea şi o experienţă mai bună pentru clienţi. &Icirc;n 2014 obiectivele au inclus...

Telekom România îşi dezvăluie azi planurile pentru perioada următoare, ele incluzând investiţii de peste 160 de milioane de euro în reţea şi o experienţă mai bună pentru clienţi. În 2014 obiectivele au inclus atingerea a peste 1 miliard de euro venituri şi cota de piaţă de 30% şi ele au fost atinse.

În 2015 operatorul doreşte să investească în fibră optică şi reţele 3G/4G, pentru a oferi clienţilor o experienţă de top. Aflaţi că în curând clienţii Telekom care au pachete de servicii fix-mobil vor putea fi preluati în call center în mai puţin de 10 secunde. Vor exista şi servicii noi cloud pentru clienţii business, iar pentru toate acestea Telekom e gata de investiţii serioase.

Pentru a ajunge la suma mai sus menţionată se va valorifica şi tehnologia veche, precum cuprul, care va fi înlocuit cu materiale moderne, conform lui Nikolai Beckers, CEO Telekom România. Aflaţi şi că de la lansarea Telekom România, operatorul a câştigat 46.000 de clienţi pentru pachetele convergente fix-mobil. În zona B2B clienţii vor primi şi soluţii IT integrate, nu doar cele fixe şi mobile.

Printre ele se numără şi Cloud VPN, un serviciu de reţele virtuale deja prezent în Croaţia, Ungaria şi Slovacia şi care va sosi în România în curând. Telekom are printre obiective şi dublarea acoperirii 4G până la final de an.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×