OPPO îşi extinde prezența în UE, oferă extra opţiuni pentru consumatori în 2024

925 ori
<b>OPPO îşi extinde prezența în UE, oferă extra opţiuni pentru consumatori în 2024</b>Aşa cum ne aşteptam, OPPO e pe cai mari după ce s-a înţeles cu Nokia şi au încetat procesele. Azi aflăm că firma plănuieşte o extindere a prezenţei în UE, oferind extra opţiuni pentru consumatori în 2024

Aşa cum ne aşteptam, OPPO e pe cai mari după ce s-a înţeles cu Nokia şi au încetat procesele. Azi aflăm că firma plănuieşte o extindere a prezenţei în UE, oferind extra opţiuni pentru consumatori în 2024.

OPPO vrea să îşi consolideze prezența pe pieţele europene, dezvăluind o gamă de produse şi tehnologii inovatoare pentru anul 2024 în Europa. Acest an e important pentru companie, care sărbătoreşte 20 de ani de existență de altfel şi 7 ani de când are activitate în Europa. Seria Find X pornea la drum în 2018, mizând pe inovaţii legate de încărcare rapidă, cameră sau ecran. Ei bine, OPPO a devenit de atunci un actor-cheie pe piaţa europeană şi a câştigat mult în vizibilitate, fiind sponsor Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League sau Paris Photo.

Pe 24 ianuarie 2024 încheia un acord global de licenţiere reciprocă a patentelor cu Nokia, care acoperă pachetele esenţiale în domeniul tehnologiilor de comunicaţii 5G şi altele. Datele recente de la Canalys arată că OPPO şi-a păstrat poziţia de al patrulea cel mai mare brand smartphone la nivel mondial în 2023, cu o cotă de piaţă de 9% şi cu peste 100 de milioane de livrări de smartphone-uri anul trecut.

Avea peste 600 de milioane de utilizatori activi lunar global în 2023, în 60 de ţări. A investit foarte mult în tehnologia AI şi va dezvălui funcţii cu AI generativ pe viitoarele sale produse din Europa.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×