Aşa cum ne aşteptam, OPPO e pe cai mari după ce s-a înţeles cu Nokia şi au încetat procesele. Azi aflăm că firma plănuieşte o extindere a prezenţei în UE, oferind extra opţiuni pentru consumatori în 2024.
OPPO vrea să îşi consolideze prezența pe pieţele europene, dezvăluind o gamă de produse şi tehnologii inovatoare pentru anul 2024 în Europa. Acest an e important pentru companie, care sărbătoreşte 20 de ani de existență de altfel şi 7 ani de când are activitate în Europa. Seria Find X pornea la drum în 2018, mizând pe inovaţii legate de încărcare rapidă, cameră sau ecran. Ei bine, OPPO a devenit de atunci un actor-cheie pe piaţa europeană şi a câştigat mult în vizibilitate, fiind sponsor Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League sau Paris Photo.
Pe 24 ianuarie 2024 încheia un acord global de licenţiere reciprocă a patentelor cu Nokia, care acoperă pachetele esenţiale în domeniul tehnologiilor de comunicaţii 5G şi altele. Datele recente de la Canalys arată că OPPO şi-a păstrat poziţia de al patrulea cel mai mare brand smartphone la nivel mondial în 2023, cu o cotă de piaţă de 9% şi cu peste 100 de milioane de livrări de smartphone-uri anul trecut.
Avea peste 600 de milioane de utilizatori activi lunar global în 2023, în 60 de ţări. A investit foarte mult în tehnologia AI şi va dezvălui funcţii cu AI generativ pe viitoarele sale produse din Europa.


