Oppo anunță astăzi alăturarea la clasificarea Eco Rating, o inițiativă care susține crearea unui viitor sustenabil și care acoperă misiunea intitulată "Tehnologie pentru umanitate. Bunătate pentru lume". Suntem informați că Eco Rating a fost lansat de către operatorii Deutsche Telekom, Orange, Telefonica, Telia Company și Vodafone din Europa, cu scopul principal fiind acela de a prezenta utilizatorilor informații reale despre impactul producției, folosirii, transportului și aruncării smartphone-urilor.
Clasificarea va fi aplicată la nivel european începând cu luna iunie a acestui an pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a identifica și compara gradul de sustenabilitate al smartphone-urilor disponibile pe piață, dar și pentru a crește nivelul de conștientizare asupra importanței protejării mediului și a sustenabilității.
Aflăm că fiecare smartphone Oppo va primi un calificativ Eco Rating care se încadrează între 0 și 100, notă ce reprezintă nivelul/gradul de sustenabilitate al device-ului pe întreaga durată de viață. Sunt incluse 19 criterii în clasificarea Eco Scheme și suntem informați că Oppo a oferit date și informații referitoare la procesul de producție pentru a obține un calificativ real pentru fiecare produs în parte.
Mai mult de atât, aflăm că această clasificare Eco Rating pentru telefoane va ține cont de 5 aspecte: Durabilitate, Reparabilitate, Reciclabilitate, Eficiența energetică, Utilizarea eficientă a resurselor. Asta înseamnă că de acum înainte pe cutia smartphone-urilor Oppo sau într-un flyer dedicat din pachet vom avea menționat gradul de durabilitate și reparabilitate al telefonului achiziționat, ceva ce aflam până acum de pe urma testelor lui JerryRigEverything.
Cât despre implicarea Oppo în crearea unei lumi mai sustenabile, aflăm că firma are parteneriate cu operatori de top, propriile sale inițiative care vor contribui la un viitor mai bun, dar și un proces de producție adaptat pentru a integra materiale reciclate. În 2020, Oppo a înregistrat o creștere de 13 ori a cantității de materiale reciclate, comparativ cu 2019. 45% din ambalajele Oppo sunt produse din materiale reciclate, iar emsiile de gaze cu efect de seră au scăzut cu 42.7%.
Prin toate aceste măsuri se contribuie la crearea unui mediu mai sănătos iar compania este asociată astfel cu un brand sustenabil. Ni se reamintește și faptul că Oppo a înregistrat o creștere anuală a vânzărilor de smartphone-uri anuale cu 153% în Europa, compania fiind poziționată în Top 4 distribuitori de smartphone-uri din regiune.