Rezultatele Vodafone România În perioada aprilie - septembrie 2013

Autor:  | Publicat în:  Vodafone 1.128 ori
<b>Rezultatele Vodafone România În perioada aprilie - septembrie 2013</b>Vodafone România a oferit rezultatele financiare în perioada aprilie - septembrie 2013. Intervalul de șase luni desemnează prima parte a anului fiscal 2013 - 2014. Cea mai importantă realizare ar fi creșterea bazei de clienți cu 308.703 clienți...

Vodafone România a oferit rezultatele financiare în perioada aprilie - septembrie 2013. Intervalul de șase luni desemnează prima parte a anului fiscal 2013 - 2014. Cea mai importantă realizare ar fi creșterea bazei de clienți cu 308.703 clienți față de intervalul similar din 2012.

Veniturile s-au ridicat la 352.9 milioane euro, venitul mediu pe utilizator de servicii mobile s-a ridicat la 6.5 euro. Motorul de creștere a fost reprezentat de traficul de date mobile cu 31.9% în plus față de primele șase luni ale anului fiscal 2012 - 2013.

Alte date interesante extrase din comunicatul Vodafone:

  • 40.3% din clienții Vodafone au abonament, iar 59.7% mizează pe o cartelă preplătită;
  • cele 352.9 milioane euro atinse în 2013 reprezintă o scădere de 2.6% față de 2012 / primele șase luni din anul fiscal;
  • venitul mediu de 6.5 euro reprezintă o scădere de 8.6% față de valoarea atinsă în 2012.​​

Dupa prima jumatate a anului financiar 2013/2014, am reusit sa crestem baza de clienti cu peste 300.000 de utilizatori, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta tendinta este confirmata si de cifrele recente referitoare la portabilitate, unde Vodafone ocupa primul loc la numarul de clienti ai serviciilor mobile portati in retea.

Veniturile din datele mobile au crescut cu 32% de la un an la altul, in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2013, continuand sa fie motorul principal de dezvoltare a business-ului nostru, Aceasta crestere a compensat o parte din efectul negativ al masurilor de reglementare asupra veniturilor noastre.CEO-ului Vodafone, Inaki Berroeta

Un lucru este cert. Piața se contractă, iar Vodafone trebuie să găsească alte mijloace de monetizare bazate pe traficul de date. 4G-ul va intra în funcțiune cu adevărat din 2014, iar un operator telecom trebuie să ofere cât mai multe servicii adiționale spre a-și convinge clienții să crească cheltuielile lunare în ce privește comunicarea mobilă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×