După ce la început de lună aflam detalii despre service-ul la distanță pus la dispoziție consumatorilor de către Samsung România, iată că astăzi aflăm detalii despre o nouă inițiativă a filialei locale. Este vorba despre decizia companiei de a sprijini utilizatorii în această perioadă dificilă, decizie e constă în extinderea garanțiilor tuturor produselor Samsung a căror perioadă de garanție urmează să expire între 15 martie și 15 iunie 2020.
În cazul în care vă aflați în această situație, aflați că veți primi gratuit o prelungire a garanției până la 15 iulie 2020. De asemenea, trebuie menționat faptul că nu trebuie să faceți nimic pentru ca prelungirea să intre în vigoare, asta pentru că totul se realizează automat. Dacă aveți nevoie de asistență în service și nu doriți sau nu puteți să părăsiți domiciliul, Samsung oferă serviciul de asistență de la distanță.
Smartphone-urile care necesită intervenția fizică a specialiștilor din service vor fi colectate de un angajat al diviziei de service Samsung sau de căre un curier, returnarea urmând a se realiza în cel mai scurt timp. Totodată la ieșirea din service toate telefoanele vor beneficia gratuit de dezinfectare. Dacă sunteți interesați de acest serviciu și aveți probleme cu telefonul puteți apela la numerele 08008 726 78 64 sau *8000 pentru o programare de reparație.