realme începea anul 2022 anunţând o creştere de 500% pe piaţa din Europa în 2021 faţă de anul 2020 şi faptul că intrase în top 4 producători smartphone. Acum aflăm că spinoff-ul derivat din OPPO intră în a doua etapă de creştere la nivel mondial. Ne oferă detalii despre această etapă chiar Sky Li, fondator şi CEO al companiei.
Sky Li a trimis o scrisoare deschisă angajaţilor, acţionarilor şi presei, oferind detalii cu privire la viitorul companiei. Ea vine într-un moment în care compania se pregăteşte pentru a patra ediţie a festivalului aniversar "828 Fan Festival", care are loc pe 28 august 2022. Scopul companiei rămâne să ofere smartphone-uri la preţuri rezonabile pentru tinerii din toată lumea şi cu design ce stabileşte tendinţe noi.
realme a fost şi brandul de smartphone-uri 5G cu cea mai rapidă creştere la nivel global în trimestrul 4 din 2021, cu o creştere de 165% faţă de perioadă anterioară. Compania îşi propune şi să depăşească limitele pentru a populariza puterea 5G în gama de produse AIoT prin lansarea primei sale tablete 5G, realme Pad X, aducând tehnologia 5G la îndemâna tuturor.
Iată câteva citate relevante din scrisoarea deschisă:
“realme intră acum în a doua etapă de creștere ca start-up, iar în această următoare fază a călătoriei noastre ne vom spori și mai mult concentrarea asupra creşterii pe termen lung. Acest lucru înseamnă un accent suplimentar pe calitatea produselor și pe cerințele pieței. Telefoanele inteligente ne-au făcut mai capabili ca oricând, iar acum era AIoT extinde și mai mult aceste capacități. Drumul ce ni se deschide în față rămâne luminos, chiar dacă este dificil.”
A doua etapă de creştere a companiei aduce şi strategia Market Cultivation, ceea ce înseamnă un accent pus în plus pe calitatea produsului şi strategia de piaţă locală. Strategia va fi "Simply Better" şi realme va investi mai mult în cercetare şi dezvoltare, crescând investiţiile cu 58% de la an la an. Seria Number va deveni linia de bază de produse, iar realme confirmă că va lansa seria realme 10 în ultimul trimestru al anului.
Compania promite să adopte noi materiale şi design-uri şi va investi şi în zona AIoT, cu strategia 1+5+T, acoperind televizoare, laptopuri, tablete, ceasuri, sisteme audio. Market Cultivation înseamnă şi accentul pus pe cele două pieţe unde a livra peste 10 milioane de unități, iar în 3 ani de zile va construi un nucleu din cele 15 pieţe cu livrări peste 1 milion de unităţi.
Obiectivul este acum de a ajunge în top 3 în Europa până în 2023, cu o creştere anuală de peste 200%.