Vivo a fost subiect de ştiri din 2 motive în ultima săptămână: pe de o parte şi-au anunţat intrarea în România şi pe de altă parte au terminat anul 2020 pe locul 5 în locul producătorilor de telefoane, depăşind Huawei. Acum aflăm şi care sunt planurile companiei pentru 2021.
În acest an sponsorul cupei mondiale din 2018 şi 2022 are de gând să îşi crească ecosistemul digital, să se extindă global şi să pună mai mare accent pe fotografie. Cele mai mari pieţe pentru Vivo în acest moment sunt China şi India, dar firma avea şi o "ancoră" în Ucraina din 2019. În octombrie 2020 îşi anunţa şi intrarea în Europa de Vest cu telefoane cu gimbal şi alte modele de top. Marele atuu este recentul parteneriat cu Zeiss, care aduce optică de top pe telefoanele sale.
Vivo e şi mândră de sistemul său de Gimbal Camera, ceva ce nu vedem la rivali. Nu uităm nici de brandul iQOO, derivat din Vivo şi ocupându-se cu telefoane inedite, foarte puternice, de obicei de gaming. Tot Vivo a prins şi premiera procesorului Exynos 1080 de la Samsung pe telefonul Vivo X60
Vivo se vede şi drept un "curator de ecosistem consumer, care se învârte în jurul produselor digitale". E vorba despre aplicaţiile din V-AppStore şi activităţile tematice Vision+ şi resurse pentru fotografi. Bătălia va fi dură, inclusiv cu suratele Oppo şi OnePlus.