Conform tehnopol.roVodafone a lansat astazi un nou program de loialitate, care recompenseaza clientii cu vechime in retea, dar si pe cei care au avut facturi rezonabile pana acum.
Iata si un exemplu, dat de Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania: un client cu o factura medie de 20 de euro si 6 ani de vechime in retea va intra in aceeasi categorie de loialitate in care intra si un client cu 6 luni vechime si o factura medie de 60 de euro. Cei 2 vor primi acelasi bonus, 60% din punctele de loialitate care corespund valorii facturii. Aceste puncte pot fi transformate in telefoane sau accesorii la preturi unice sau chiar disponibile gratuit.
De asemenea, abonatii fideli isi pot transforma punctele in minute gratuite, extraoptiuni sau reduceri ale facturilor. "Vodafone pentru Tine" este segmentat in 4 sectiuni, in cazul clientilor persoane fizice: Red, Silver, Gold si Platinum. Delimitarea este facuta in functie de vechimea in retea, dar si de valoarea facturii, in medie (pe ultimele 6 luni). Acest segment va fi anuntat abonatilor incepand cu procesul de facturare din 23 ianuarie 2008, iar numarul special *299 le va sta la dispozitie acestora (gratuit) pentru a obtine informatii legate de programul de loialitate.