Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii

Autor:  | Publicat în:  Vodafone 895 ori
<b>Vodafone România introduce serviciul de recunoaștere automantă a vorbirii</b>Astăzi, 28 august 2014, operatorul Vodafone anunță lansarea în premieră pe piața din România a unui serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), acesta fiind disponibil pentru acei abonați care apelează numărul...

Astăzi, 28 august 2014, operatorul Vodafone anunță lansarea în premieră pe piața din România a unui serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), acesta fiind disponibil pentru acei abonați care apelează numărul gratuit Relații cu Clienții *222.

Prin intermediul acestui serviciu, abonații își vor putea rosti direct solicitarea fără a naviga printre diferitele opțiuni puse la dispoziție de către operator în momentul apelării numărului destinat. Astfel, vom putea folosi propriile cuvinte pentru pentru a descrie motivul apelului, modalitate prin care se elimină complexitatea navigării, iar timpul petrecut este totodată redus.

Ana Alexe, Director Customer Operations în cadrul Vodafone România, a declarat: “Cautăm în mod continuu să inovăm și să oferim abonaților noștri o experiență superioară de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin soluția intuitivă de recunoaștere automată a vorbirii, serviciul de Relații cu Clienții devine mai eficient și mai ușor de utilizat.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×