Vodafone România și rezultatele financiare pe trimestrul al III-lea 2011 - 2012

Autor:  | Publicat în:  Financiare 907 ori
<b>Vodafone România și rezultatele financiare pe trimestrul al III-lea 2011 - 2012</b>Au fost oferite informațiile oficiale privind rezultale financiare ale Vodafone România. Trimestrul al III-lea din anul fiscal 2011 - 2012 este cuprins între 1 octombrie și 31 decembrie 2011. Este o perioadă de criză, dar și strategia s-a schimbat....

Au fost oferite informațiile oficiale privind rezultale financiare ale Vodafone România. Trimestrul al III-lea din anul fiscal 2011 - 2012 este cuprins între 1 octombrie și 31 decembrie 2011. Este o perioadă de criză, dar și strategia s-a schimbat. O sumă de date interesante găsiți mai jos:

  • 8.327.280 clienți până la 31 decembrie 2011 în scădere cu 3.1% față de trimestrul anterior. Au spus că s-a ajuns aici deoarece au deconectat mare parte dintre cartele preplătite ce nu mai erau utilizate în rețea;
  • numărul utilizatorilor de internet pe mobil a crescut cu 77% față de trimestrul anterior și cu 75% față de aceeași perioadă a anului trecut;
  • veniturile de la internetul pe mobil au crescut cu 33% față de TII 2011 - 2012 și cu 58% față de TIII 2010 - 2011;
  • venitul mediu pe utilizator a ajuns la 7.3 euro, creștere de 1.4% față de TII 2011 - 2012 și de 9.3% față de TIII 2010-2011;
  • la 31 decembrie 2011 - 41% erau abonații, 59% cartele preplătite.

Inaki Berroeta, președinte și CEO al Vodafone România, a declarat:

“Suntem multumiti de rezultatele financiare inregistrate trimestrul trecut, acestea fiind conform asteptarilor noastre. Vedem o tendinta pozitiva in intreaga noastra performanta si mai ales o crestere puternica pe segmentul datelor mobile, atat ca numar de utilizatori, cat si ca venituri. Lansarea noului portofoliu de abonamente MEGA, ce include Internetul pe mobil in toate planurile tarifare, a oferit o valoare reala utilizatorilor nostri, ceea ce a contribuit la cresterea segmentului de date. Prioritatea noastra este in continuare sa oferim clientilor Vodafone cea mai buna valoare a serviciilor”.

Legat de scăderea cu 3.1% a numărului de clienți:

“Numarul de Cartele prepaid este semnificativ mai mic, ca urmare a intreruperii distributiei gratuite de SIM-urilor, o activitate care creste artificial baza de clienti. Si de acum inainte, vom continua sa ne vom asiguram ca oferim cat mai multa valoare utilizatorilor nostri si in niciun caz nu vom creste in mod nefiresc numarul clientilor”.

Se poate spune că Vodafone se concentrează spre a scoate mai mult per client și nu mai contează prea mult dacă sunt no. 1 ca și număr de clienți. Internetul pe mobil le oferă o gură de aer în monetizare și aici va fi trendul pe anul în curs, mai multe telefoane inteligente, mai multe abonamente de internet și mai mulți euro în contul Vodafone. Ar fi interesant un comparativ detaliat între Vodafone, Orange și Cosmote plus un grafic cu evoluția lor din ultimii 5 ani.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×