Atunci când nu sabotează experiența utilizatorilor săi cu o întârziere de 5 secunde în încărcarea clipurilor, YouTube lansează funcţii noi în cadrul experienţei Premium. Mai nou a lansat aşa numitele Playables, adică jocuri în YouTube.
Dacă eşti client plătitor, adică ai abonament Premium vei găsi o secţiune dedicată în aplicaţia YouTube sau pe site-ul YouTube, care te lasă să joci jocuri arcade. Unii utilizatori Premium au primit deja notificări de la YouTube, care îi anunţau că pot activa Playables prin Setări. Odată activat tab-ul respectiv, vei putea începe să joci unul dintre cele 37 de titluri, printre care şi Angry Birds showdown.
Nu trebuie să descarci nimic, toate jocurile vor rula direct în aplicaţie sau pe web. Şi Netflix face ceva similar şi nu de azi, de ieri. Alte jocuri oferite de YouTube sunt Brain Out, Daily Solitaire, iar lista se va extinde pe viitor.
Atenţie, YouTube nu e sigură că va păstra funcţia şi a anunţat că o lasă activă până pe 28 martie 2024. Apoi va decide dacă a prins sau nu la public.