RECENZII Ceasuri inteligente - Mobilissimo.ro

Xiaomi Mi Band 4 review: cea mai atractivă brăţară de fitness a momentului, salt mare de la predecesor (Video)
Xiaomi Mi Band 4 review: cea mai atractivă brăţară de fitness a momentului, salt mare de la predecesor (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: XiaomiLa momentul când citiţi aceste rânduri, un fericit a câştigat deja brăţara Xiaomi Mi Band 4 la giveaway-ul nostru. Acum revenim cu recenzia acestui produs lansat în luna iunie din 2019. Este o brăţară nouă, cu ecran color de Nota: N/ADetalii
Umidigi Uwatch 2 review: un ceas de care probabil nu ai auzit, dar care îţi poate măsura tensiunea şi are un design elegant
Umidigi Uwatch 2 review: un ceas de care probabil nu ai auzit, dar care îţi poate măsura tensiunea şi are un design elegantAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: UMIDIGIAţi remarcat probabil că în ultima lună au trecut pe la Mobilissimo.ro două purtabile. Am avut un Umidigi Uwatch 2 şi un Xiaomi Mi Band 4. Culmea e că mi-a stârnit mai mult curiozitatea şi interesul modelul UmidigiNota: N/ADetalii
Honor Band 4 Review: brăţară de fitness cu autonomie excelentă, ecran color, nu aşa sexy ca Mi Band
Honor Band 4 Review: brăţară de fitness cu autonomie excelentă, ecran color, nu aşa sexy ca Mi BandAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: HonorDacă tot am testat Xiaomi Mi Band 3 cu ceva vreme în urmă, am zis să îi testăm şi principalul rival chinez, Honor Band 4. E tot o brăţară de fitness, cu un format apropiat, doar că are ecran color şi e ceva mai scumpăNota: N/ADetalii
Samsung Galaxy Watch Active Review: ceas compact de fitness, cu funcţii premium de pe rivalii mai scumpi (Video)
Samsung Galaxy Watch Active Review: ceas compact de fitness, cu funcţii premium de pe rivalii mai scumpi (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Galaxy Watch Active este cel mai nou smartwatch de la Samsung, care a debutat în această primăvară şi după cum arată şi numele său, e gândit pentru persoanele active. Are un corp compact, aş zice că e unisexNota: N/ADetalii
Apple Watch Series 4 Review: totul merge ceas în universul Apple, aşteptăm funcţiile salvatoare de vieţi
Apple Watch Series 4 Review: totul merge ceas în universul Apple, aşteptăm funcţiile salvatoare de vieţiSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AppleAm testat cele mai important terminale Apple de anul trecut pe final de 2018, iar iPhone XS Max a dominat comparaţiile nostre foto în prima fază, fiind bătut apoi de Huawei Mate 20 Pro. iPhone XR a făcut şi el senzaţie pe final de 2018 Nota: N/ADetalii
Xiaomi Mi Band 3 Review: o brăţară de fitness comodă dar nu foarte precisă (Video)
Xiaomi Mi Band 3 Review: o brăţară de fitness comodă dar nu foarte precisă (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: XiaomiPrintre ultimele purtabile sosite pe masa noastră de teste s-a numărat și Xiaomi Mi Band 3, un dispozitiv care deși este comod de folosit și purtat, nu reușește să fie foarte precis. Descoperiți din recenzia noastră care sunt principalele puncte forte Nota: N/ADetalii
Xiaomi Amazfit Bip Review: mini ceasul de fitness pe care uiţi să îl încarci
Xiaomi Amazfit Bip Review: mini ceasul de fitness pe care uiţi să îl încarciSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: XiaomiAm testat aici la Mobilissimo în ultima perioadă și smartwatch-ul Xiaomi Amazfit Bip, un gadget tare interesant pentru pasionații de jogging și nu numai. Se remarcă în mod special printr-o baterie cu autonomie deosebită, dar avem parte și deNota: N/ADetalii
No. 1 D7 Review: mai mult decât smartwatch, cu adevărat un smartphone la purtător (Video)
No. 1 D7 Review: mai mult decât smartwatch, cu adevărat un smartphone la purtător (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: NO.1Printre ultimele smartwatch-uri testate aici la Mobilissimo s-a aflat și modelul No.1 D7, acesta dovedindu-se a fi mai mult decât un simplu ceas inteligent. Este mai degrabă un smartphone la purtător, unul despre care aflați impresiile noastre..Nota: N/ADetalii
NO.1 G7 Review: smartwatch detaşabil, cu rol de mini smartphone de sine stătător; Se poate conecta şi la Siri! (Video)
NO.1 G7 Review: smartwatch detaşabil, cu rol de mini smartphone de sine stătător; Se poate conecta şi la Siri! (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: NO.1 G7Nu în fiecare zi vezi un smartwatch al brandului No. 1 şi nu în fiecare vezi un ceas smart care se conectează la Siri. Am avut ocazia să vedem această funcţie pe No.1 G7, smartwatch bazat pe Android şi care e practic un mini smartphone, având în vedere..Nota: N/ADetalii
Curren 8250 unboxing + review: ce poţi cumpăra din China cu doar 12 dolari, un ceas care la nivel superficial e super (Video)
Curren 8250 unboxing + review: ce poţi cumpăra din China cu doar 12 dolari, un ceas care la nivel superficial e super (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: CurrenNe oprim din când în când (rar) şi asupra unor produse analogice, care ni se pare interesante, trăznite sau au pur şi simplu preţ prea bun. Curren 8250 consider că merită această prezentare specială, pentru că nu în fiecare zi dai peste un ceas analogic..Nota: N/ADetalii