Dacia Spring se pregătește de un refresh; Ce ne rezervă varianta actualizată a automobilului electric din 2024?

2.307 ori
<b>Dacia Spring se pregătește de un refresh; Ce ne rezervă varianta actualizată a automobilului electric din 2024?</b>Deși nu este cea mai arătoasă mașină electrică și cu siguranță nu impresionează nici prin autonomie, Dacia Spring a reușit să atragă mulți cumpărători, iar potrivit unor statistici, de la debutul din 2022 și până în prezent, au fost vândute

Deși nu este cea mai arătoasă mașină electrică și cu siguranță nu impresionează nici prin autonomie, Dacia Spring a reușit să atragă mulți cumpărători, iar potrivit unor statistici, de la debutul din 2022 și până în prezent, au fost vândute aproximativ 120.000 de unități ceea ce nu-i puțin lucru. Astăzi aflăm că după ediția Electric 65 ni se pregătește un upgrade pentru anul viitor.

Descoperim că acest refresh vizual nu va aduce schimbări majore la capitolul look în raport cu actuala generație, urmând a păstra multe din elementele din plastic, corpul înalt și desigur dimensiunile compacte. Dacia va umbla totuși la corpurile de iluminare, opțiunile de culoare și elementele de caroserie, modalități prin care se urmărește apropierea de SUV-ul din lineup-ul companiei.

David Durand, directorul de design Dacia susține că vom vedea noutăți și la interior, plus noi materiale luate în calcul. Pe seama unor statistici interne ale companiei aflăm că Spring este cel mai adesea utilizată ca a doua mașină a unei familii, fiind preponderent achiziționată de cei care locuiesc în suburbii sau în zona rurală chiar, astfel că nu este folosită strict pe post de vehicul urban.

În medie, distanța parcursă de un Spring în fiecare zi este de 16 km, astfel că bateria relativ mică de 26.8 Wh este mai mult decât suficientă. Rămâne de văzut dacă se va umbla și la autonomie în cazul acestui model upgrade din 2024. Spring este văzut ca un "baby SUV" iar ediția de anul viitor se anunță a fi mai degrabă un facelift vizual. 

Pe plan local, Dacia Spring pornește de la 11.225 euro cu programul Rabla, care pentru un electric sună mai mult decât bine. Și în zona blocului meu am remarcat câteva Spring-uri, utilizate de vârstnici în special, care se deplasează destul de rar cu mașina, astfel că autonomia nu reprezintă o problemă. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×