Au trecut 3 ani de când eMAG a pornit programul "Deschide România", prin care permitea micilor comercianţi să îşi vândă produsele prin magazinul său. E vorba despre produse 100% româneşti, realizate la noi în ţară. Acum aflăm şi rezultatele sale pe anul trecut, dar şi pe ultimii ani.
La 3 ani de la debut, acest program dezvoltat de eMAG a depăşit 2000 de producători din toate judeţele ţării şi peste 570.000 de produse disponibile pentru clienţi. Doar în 2019, Deschide România a generat comenzi de peste 13 milioane de lei pentru producătorii români din toată ţara, care au vândut peste 200.000 de produse realizate 100% în România. În cei 3 ani de la debut au fost generate vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei. Cel mai bine au fost vândute produsele textile, dar şi cele home & deco, hainele pentru copii şi jucăriile.
Iată şi topul judeţelor din acest program, în afară de Ilfov:
- Cluj – 108 companii
- Iași – 68 companii
- Timiș – 56 companii
Micii producători au acces la o platformă rapidă şi eficientă, fără riscuri la piaţa de desfacere. Antreprenorii care doresc să se înscrie în program pot alege orice domeniu de activitate, în afară de zona alimentară. Cerinţa este ca firmele să aibă o cifră de afaceri de peste 500.000 de lei în anul fiscal anterior, iar produsele să fie realizate exclusiv în România. Participanţii au un regim special de comisioane, iar ONG-urile nu plătesc comision.