Xiaomi îşi păstrează titlul de "al patrulea cel mai mare producător de telefoane din lume"; Iată cum stă

994 ori
<b>Xiaomi îşi păstrează titlul de "al patrulea cel mai mare producător de telefoane din lume"; Iată cum stă</b>Greu de crezut că în 2010 Xiaomi era doar un startup timid, iar acum se bate cu granzii. Domină piaţa din India, ţară cu o populaţie uriaşă şi este în top 3 în multe ţări din Europa. Compania a anunţat recent via

Greu de crezut că în 2010 Xiaomi era doar un startup timid, iar acum se bate cu granzii. Domină piaţa din India, ţară cu o populaţie uriaşă şi este în top 3 în multe ţări din Europa. Compania a anunţat recent via social media că îşi păstrează titlul de "al patrulea cel mai mare producător de telefoane din lume" la final de 2019. 

Cu aceeasti titulatură începea şi anul 2019 de fapt. Conform unei postări Twitter a contului oficial Xiaomi Japonia, compania chineză are o cotă de piaţa globală de 9.1%. Se aplică pe ultimele 3 luni şi implică 32.7 milioane de terminale livrate, conform IDC. Pe locul întâi este Samsung, cu cota de 21.8% şi 78.2 milioane de unităţi, iar pe 2 Huawei cu 66.6 milioane unităţi şi cotă de 18.6%. Apple e pe locul 3, cu 13% cotă şi 46.6 milioane de iPhone-uri livrate.

Xiaomi

Xiaomi are operaţiuni în peste 90 de ţări, iar în 42 dintre acestea se află în top 5. Xiaomi subliniază şi faptul că nu performează doar în zona smartphone, ci că are şi mii de produse Internet of Things pe piaţă şi un total de 213.2 milioane de utilizatori pentru zona IoT. Vă reamintesc că Xiaomi şi-a schimbat recent şeful pe Xiaomi China, chiar pe Lei-Jun, cofondatorul companiei. În China firma nu a mers prea bine, Huawei crescând imens în ultimul an, impulsionata de sentimentul naţionalist al celor care doreau să îi ajute să compenseze pentru trecerea pe lista neagră de către americani.

În plus Xiaomi se mai bate şi cu Oppo, Vivo, OnePlus în China. Aş sublinia şi că Xiaomi a încheiat anul 2018 pe locul 5, după Oppo la nivel global, cu 7.6% cotă de piaţă, iar acum încheie 2019 pe locul 4, cu aproape 2 puncte procentuale în plus la cotă. Să vedem şi cum va sta când se va trage linie pe întreg anul 2019, pentru că în trimestrul 3 Oppo i-a suflat în ceafă, cu doar 1.5 milioane de telefoane diferenta şi 0.4% cota de piaţă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×