BYD produce prima sa tabletă pentru mașini; vine integrată direct în SUV-ul hibrid Fang Cheng Bao Tai 7

843 ori
<b>BYD produce prima sa tabletă pentru mașini; vine integrată direct în SUV-ul hibrid Fang Cheng Bao Tai 7</b>Recent am făcut primul nostru drivetest cu BYD Seal U DM-i, un model plug-in hybrid cu autonomie reală remarcabilă, iar clipul poate fi vizionat pe canalul nostru de YouTube Acum aflăm că BYD extinde zona de dezvoltare proprie și pe partea de infotainment

Recent am făcut primul nostru drivetest cu BYD Seal U DM-i, un model plug-in hybrid cu autonomie reală remarcabilă, iar clipul poate fi vizionat deja pe canalul nostru de YouTube. Pe de altă parte acum aflăm că BYD extinde zona de dezvoltare proprie și pe partea de infotainment, odată cu anunțul primei sale tablete realizate in-house, care va debuta în SUV-ul Fang Cheng Bao Tai 7.

Dispozitivul va funcționa integrat cu sistemul vehiculului și promite colaborare multi-ecran, însă fără prea multe detalii tehnice momentan. Modelul Tai 7 este al doilea SUV din seria Fang Cheng Bao, după Tai 3, și e orientat în special spre nevoile de condus urban. Lansarea comercială e programată în ultimul trimestru din 2025, dar primele unități au ieșit deja din fabricație.

BYD produce prima sa tabletă pentru mașini; vine integrată direct în SUV-ul hibrid Fang Cheng Bao Tai 7

Contextul nu e întâmplător. În China, conectivitatea a devenit un criteriu esențial pentru consumatori, iar competiția e serioasă: Xiaomi și Huawei oferă deja experiențe fluide între dispozitive și mașini. La fel și Nio, care a scos două generații de Nio Phone, dar momentan proiectul e înghețat. În acest peisaj, BYD vine cu un avantaj clar: este deja unul dintre cei mai mari producători ODM de electronice, cu clienți mari ca Huawei, Xiaomi, Oppo, Vivo sau Honor. Acum, acest know-how se reflectă în propriile produse.

Noua tabletă BYD nu e doar un accesoriu - e un semn că producătorul chinez vrea control total asupra experienței din interiorul mașinilor. Integrarea nativă a hardware-ului propriu cu sistemul auto reduce dependența de parteneri externi și poziționează compania într-o zonă strategică, mai ales în perspectiva extinderii platformei Fang Cheng Bao.

Iar în acest context, nu e exclus ca BYD să meargă mai departe, spre dispozitive mobile independente, așa cum a făcut deja Geely - primul producător auto care a intrat oficial în business-ul de terminale mobile, și nu invers. Geely a cumpărat Meizu în vara lui 2022, cu un an înainte ca Nio să lanseze primul Nio Phone, și dezvoltă acum propriul ecosistem mobil.

Spre deosebire de Huawei și Xiaomi, care au făcut drumul invers - au pornit din zona de electronice de consum și abia apoi au intrat în industria auto, Geely și-ar putea dovedi avantajul în integrare tehnologică plecând tocmai de la mașină.

Drivetest Mobilissimo BYD Seal U DM-i:

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×