HTC a început de azi să actualizeze faimosul său serviciu BlinkFeed, care va începe să afişeze o serie de "promoţii", sau mai pe şleau reclame în feedul său. Noua funcţionalitate va debuta în Marea Britanie, SUA, Germania, Taiwan şi China.
Cei care se afla în aceste regiuni şi folosesc terminale HTC cu BlinkFeed integrat în HTC Sense vor putea vedea o serie de promoţii relevante ale unor aplicaţii sponsorizate de partenerii AdNetworks, precum Yahoo, Twitter sau Appia. Vor exista şi promoţii HTC pentru noi accesorii sau terminale. Reclamele sunt unele native, integrate în BlinkFeed sub formă de postari şi nu sub formă de popup.
Vestea bună e că putem opta să nu vedem aceste reclame, dar scopul declarat al celor de la HTC nu e să ne invadeze cu promoţii, ci să ne ajute să "descoperim noi produse şi servicii". Câtă vreme astfel de promoţii nu sunt deranjante, nu le consider neapărat o problemă, mai ales dacă nu ocupă jumătate de homescreen BlinkFeed o mega reclama a unui plătitor serios.
Voi ce părere aveţi? O va lua şi Flipboard pe acelaşi drum?