Astăzi cei de la Huawei au anunțat faptul că în acest prim trimestru al anului 2017 au livrat 34,55 milioane de smartphone-uri la nivel global, o cifră ce scoate la iveală o creștere de la an la an de 21,6%. Potrivit celor de la IDC, cota de piață globală a Huawei pe segmentul smartphone a ajuns la 9.8% consolidându-se astfel poziția companiei în topul principalilor producători de telefoane la nivel mondial.
Cifrele indică totodată și faptul că Huawei a înregistrat creșteri importante în multe țări. În China și Europa creșterea înregistrată la capitolul vânzări a fost de 20%, respectiv 15%, în vreme ce în Asia de Sud și Pacificul de Sud, numărul unităților livrate a crescut cu peste 70%.
Se menționează aici și că sectorul smartphone-urilor high-end s-a dezvoltat semnificativ, asta ca urmare al vânzărilor de la nivel global în cazul modelelor P9 și Mate 9. În primul trimestru al anului, proporția smartphone-urilor de tip middle și high-range a crescut cu peste 11% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Pe segmentul high-end (cu dispozitive de 500 dolari sau peste), Huawei deținea o cotă de piață de 9,7% în februarie 2017, ajungând la 10% în 9 țări, printre care China, Spania, Italia, Thailanda, Malaysia, Africa de Sud și Polonia, precum și în alte regiuni cheie. Nu în ultimul rând aflăm că cel mai recent flagship Huawei, modelul P10 (disponibil în peste 30 regiuni), a devenit foarte popular printre utilizatori chiar la scurt timp de la debutul din februarie 2017, asta datorită capabilităților în materie de fotografiere.