Interesul pentru serviciile bancare prin telefon este scazut

Autor:  | Publicat în:  Aspecte Sociale 804 ori
<b>Interesul pentru serviciile bancare prin telefon este scazut</b>Doar 8% dintre consumatorii online care au un telefon mobil sunt interesati de folosirea browsingului pe terminalele mobile in scopul verificarii contului bancar. In urma unui studiu efectuat pe utilizatorii de telefoane mobile, Jupiter Research...

Doar 8% dintre consumatorii online care au un telefon mobil sunt interesati de folosirea browsingului pe terminalele mobile in scopul verificarii contului bancar.

In urma unui studiu efectuat pe utilizatorii de telefoane mobile, Jupiter Research sfatuieste marile banci din SUA, care isi extind serviciile mobile sa experimenteze inainte de a se lansa pe piata. Astfel vor putea raspunde cererii publicului, utilizand caracteristicile canalului mobil de comunicare. Conform studiului, in cadrul dezvoltarii strategiilor pentru piata mobila, bancile ar trebui sa ia in considerare toate tehnologiile disponibile (SMS, browsing mobil si diverse aplicatii).

Studiul a identificat tinerii drept potentiali clienti ai acestor servicii, in special in fazele incipiente ale proiectelor. Alte categorii de public acoperite de studiu includ si consumatorii care deja folosesc browsingul mobil, dar si pe cei care nici macar nu si-au verificat contul bancar online vreodata. In acest ritm nu mai este mult pana la folosirea terminalului mobil pentru tranzactii financiare, speram noi, fara o taxa uriasa.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×