Compania finlandeza a prezentat ieri noul telefon E51, dar si strategia Mobile Unified Communications, care are scopul de a imbunatati productivitatea angajatilor si de a reduce costurile prin cresterea mobilitatii business.
In cadrul evenimentului Enterprise Mobility Day, desfasurat la Londra, Nokia si-a anuntat intentia de a se plia pe nevoile clientilor din segmentul business de public. Compania a prezentat noul Nokia E51, un smartphone destinat oamenilor de afaceri, cel mai nou din seria E. In cadrul conferintei de presa, Antti Vasara, vicepresedintele sectiunii mobile si solutii enterprise de la Nokia a vorbit despre trendurile din lumea oamenilor de afaceri, dar si despre cele mai noi solutii mobile.
Vasara a declarat ca producatorul finlandez doreste sa implementeze un sistem care sa permita partenerilor de afaceri sa colaboreze, sa comunice si sa opereze de oriunde s-ar afla, cu usurinta si la costuri reduse. Pe langa fapul ca Nokia dicteaza trendul la capitolul solutii voce, compania a extins oportunitatea oferita companiilor de toate marimile de a accesa emailul mobil prin suita Nokia Intellisync Mobile. Acum, peste 40 de operatori din lume a profitat de ocazia oferita de acesta suita pentru a oferi solutii email clientilor lor, existand mai bine de 3.6 milioane de licente.
Anuntul celor de la Nokia si lansarea terminalului E51 sosesc in acelasi oras si in aceeasi zi cu mult asteptatul anunt al iPhone-ului european, reprezentand inca o dovada a concurentei Nokia-Apple.