Orange anunţă schimbarea numelui Telekom România Communications, alte modificări importante pentru clienţi şi parteneri

20.296 ori
<b>Orange anunţă schimbarea numelui Telekom România Communications, alte modificări importante pentru clienţi şi parteneri</b>Orange România a anunţat astăzi o nouă etapă din integrarea operatorului de servicii fixe Telekom România Communications, începută pe 30 septembrie 2021. Ei bine compania anunţă schimbarea numelui Telekom România Communications

Orange România a anunţat astăzi o nouă etapă din integrarea operatorului de servicii fixe Telekom România Communications, începută pe 30 septembrie 2021. Ei bine compania anunţă schimbarea numelui Telekom România Communications şi din 28 martie 2022 unificarea canalelor de contact pentru clienţii ambelor companii.

Clienţii nu vor suferi un impact cu privire la ofertele alese. Compania Telekom România Communications se va redenumi în Orange România Communications, în urma deciziei AGA (Adunarea Generală a Acţionarilor) din 10 februarie 2022. Pasul vine după ce la 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit pe Calea Victoriei nr 35, 010061, Sector 1, Bucureşti, România. 

Orange România Communications va continua să funcţioneze separat, ca subsidiara a Orange România. Cele două companii au un obiectiv comun şi anume de a fi alegerea preferată a clienţilor pentru servicii convergente pe piaţa românească, dar şi un bun partener de afaceri pentru administraţia publică. 

Modificarea va aduce schimbări treptate în forma de prezentare a facturilor clienţilor şi a detaliilor legate de numele produselor care nu vor mai include brandul "Telekom". Din 28 martie 2022 clienţii Orange România Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website sau social media. 

Iată şi declaraţia CEO-ului Orange România cu privire la această evoluţie:

„Din 30 septembrie 2021 am început să scriem împreună cu echipele noastre reunite, Orange și Orange România Communications, povestea comună, cu ambiția de a fi prima alegere a clienților pentru servicii convergente din România. Schimbările anunțate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaștere, de înțelegere a proceselor și sistemelor, de transformare și stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienților o experiență unitară, superioară. Am parcurs acești pași interni de aliniere pentru că începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziția clienților și partenerilor noștri canale și puncte unice de asistență, precum și aceeași experiență de calitate furnizată de o echipă unită și bine pregătită. Continuăm călătoria noastră împreună cu aceeași dedicare și cu obiective clare.”

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×