Orange și rezultatele financiare Înregistrate În prima jumătate de an din 2012

Autor:  | Publicat în:  Orange 914 ori
<b>Orange și rezultatele financiare Înregistrate În prima jumătate de an din 2012</b>Orange a oferit datele înregistrate în prima parte a anului în curs. S-a înregistrat o scădere de 2% față de perioada similară din 2011. Și anul trecut eram în criză economică, dar uite că piața telefoniei mobile se află pe un trend...

Orange a oferit datele înregistrate în prima parte a anului în curs. S-a înregistrat o scădere de 2% față de perioada similară din 2011. Și anul trecut eram în criză economică, dar uite că piața telefoniei mobile se află pe un trend descendent și în 2012.

S-a precizat în comunicatul de presă că scăderea de 2% este justificată prin diminuarea tarifelor de interconectare - diminuare impusă de Uniunea Europeană printr-un act normativ. Fără această măsură, Orange ar fi fost pe plus cu 0.3%. Asta denotă un grad de stabilitate destul de mare.

Să vedem o serie de date interesante:

  • 10.045.933 clienți la 30 iunie 2012 din care sunt peste 4 milioane de abonați, creștere de 83.000 în ultimele luni. Este lider de piață pe abonamente și cartele preplătite devansând Vodafone cu un ecart considerabil și Cosmote se află la mare distanță;
  • venituri de 448 milioane euro;
  • 3.5 milioane de clienți care utilizează internetul via 3G;
  • acoperire de 99.7% pentru populația României cu internet la viteze de până la 14.4 Mbps, 33.27% - 549 localități au până la 21.6 Mbps și 16.87% - 218 localități ajung la 43.2 Mbps;
  • 228 milioane euro au fost obținute în al doilea trimestru din prima parte a anului, creștere de 4% față de Q1 2012.

Veniturile noastre înainte de efectul diminuării tarifelor de interconectare sunt în creștere față de prima jumătate a anului 2011, ca rezultat al inițiativelor noastre comerciale, al investițiilor susținute și al performanțelor echipei noastre. Ca și până acum, ne-am dorit să oferim clienților o experiență personalizată în funcție de necesitățile lor de comunicare. Vom continua să investim astfel încât să asigurăm cea mai bună experiență de utilizare a serviciilor noastre și să rămânem în continuare în topul preferințelor clienților” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×