Samsung a anunţat astăzi modalitatea în care se schimbă interacţiunea sa cu publicul din România, pe fondul pandemiei de Coronavirus. Astfel, compania subliniază că siguranţa este pe primul loc şi indică modul în care poţi comunica cu Samsung şi în care poţi avea parte de service sau le poţi încerca produsele.
Cine doreşte să facă o comandă sau are nevoie de informaţii despre produsele companiei, găseşte aici toate instrumentele necesare. În plus, începând cu data de 16 martie 2020, programul reprezentanțelor Samsung Experience Stores se va desfăşura în intervalul 12:00 - 20:00. În cazul în care aveţi probleme tehnice cu un telefon, televizor, tabletă Samsung sau alt dispozitiv, exista funcţionalitatea Remote Service, un serviciu dedicat dispozitivelor mobile şi televizoarelor.
Prin intermediul acestui serviciu, agenţii Samsung din call center se pot conecta de la distanţă la dispozitive şi pot ajuta utilizatorii în următoarele situaţii:
- Schimbarea codului PIN de pe cartela SIM
- Setarea contului Google sau Samsung
- Setarea conturilor de e-mail și a evenimentelor
- Transferul de date prin Smart Switch
- Diferite situații privind sincronizarea dispozitivelor Samsung de smartphone
- Notificări și multe altele
Puteţi accesa aici serviciul de Remote Service. Nu uitaţi recomandările autorităţilor, de a rămâne acasă şi a vă proteja pe voi şi pe cei dragi.