Skin Media, deţinător al brandului UTOK, renunţă parţial la distribuţia IT după 15 ani, intră pe piaţa produselor de îngrijire personală

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 919 ori
<b>Skin Media, deţinător al brandului UTOK, renunţă parţial la distribuţia IT după 15 ani, intră pe piaţa produselor de îngrijire personală</b>Se petrec mutări pe piaţa IT, astfel că Skin Media a anunţat că renunţă după 15 ani la distribuţia IT şi intră &icirc;n zona produselor de &icirc;ngrijire personală. Skin Media este deţinătorul al brandului UTOK printre altele. &nbsp; Camil...

Se petrec mutări pe piaţa IT, astfel că Skin Media a anunţat că renunţă după 15 ani la distribuţia IT şi intră în zona produselor de îngrijire personală. Skin Media este deţinătorul al brandului UTOK printre altele.

Camil Perian, director general al Skin Media (sursă foto)

Compania a încheiat cu o lună în urmă colaborările ce presupuneau distribuţie de produse exclusiv IT, dar va continua totuşi să distribuie aparate foto Nikon şi televizoare Toshiba. În plus, mai sunt vizate şi câteva branduri de electrocasnice, iar Skin Media va distribui şi produse de îngrijire personală BaByliss. Se pare că nici la distribuţia de produse UTOK nu se va renunţa.

BaByliss este un brand francez şi scopul Skin Media este de a ajunge la vânzări de un milion de produse şi o cotă de piaţă de 30% în următorii 2 ani. Începând de azi 1 septembrie, Skin Media activează în domeniul produselor de îngrijire personală şi aniversează şi 15 ani de activitate. Observăm în ultimii ani o diversificare a ofertei de produse a retailerilor IT, care vând acum şi asigurări auto, hrană pentru animale sau chiar alimente.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×