Identitatea unui brand e în mare parte dată de logo-ul său și în cazul acestuia, dacă el e pur și simplu reprezentat de numele companiei, fontul e crucial. Aparent celor de la Sony le-a fost greu să aleagă un logo ideal, recurgând la sugestii din partea unor terțe părți în 1981. Ce a ieșit vedeți mai jos.
Sony s-a adresat comunității de designeri pentru a veni cu o propunere de logo viabil pentru firmă japoneză. Compania a primit 29.883 de propuneri de logo-uri din Marea Britanie, Europa, America de Nord și Sud, dar și Asia, apoi un comitet specializat a fost format pentru a analiza toate aceste logo-uri. Criteriile după care ele erau judecate includeau originalite, imaginație, concept de design și lizibilitate.
59 de modele au fost alese și apoi prezentate către comitetul de directori Sony, iar 9 au fost alese pentru proba finală. Finaliste au fost 3 designuri, cele 3 pe care le vedeți mai sus, chiar dacă vă vine să credeți sau nu. Aparent directorii Sony au fost atât de încântați de cele 3 propuneri, încât nu a fost un câștigător clar și designerii au împărțit banii între ei.
Până la urma Sony a rămas cu logo-ul pe care îl știm cu toții, deși propunerea lui Fred Burton din SUA arata interesant, poate în afară de acea literă "S" neclară. Primul logo Sony a apărut în 1957, iar cel folosit și în ziua de azi e cel din 1973, pur și simplu un logotip cu numele companiei. Fontul ales este similar cu unul de tip "șerif" numit "Clarendon".


