Frenezia Apple e în floare în China, unde Tim Cook a realizat un turneu de o săptămână la Apple Store-urile locale. CEO-ul Apple a fost primit ca un star rock şi el şi-a arătat deschiderea faţă de publicul din China, creându-şi recent şi un cont de Weibo.
Weibo este o reţea de socializare şi microblogging din China, mai populara decat Twitter şi la mare bătaie cu Facebook pe piaţa locală. Contul lui Tim Cook de pe Weibo e folosit pentru a anunţa iniţiativele ecologice luate în ţara cu cea mai mare populaţie de pe glob. De remarcat şi că Tim Cook a rămas activ în această reţea de-a lungul întregii săptămâni de turneu, postând numeroase fotografii cu clienţi şi colegi, dar si cu locurile vizitate.
În doar 5 zile, oficialul Apple a strâns peste jumătate de milion de followeri pe Weibo, prin postari precum imaginea de mai sus. Drumurile lui Cook nu l-au dus doar la magazine Apple, ci şi la şcoli care folosesc iPad-ul ca instrument educaţional, universati şi diferite sedii de companii unde aveau loc workshopuri. Tim Cook dovedeşte încă o dată că este CEO-ul matur de care Apple are nevoie şi sincer să fiu, în ciuda meritelor lui Steve Jobs nu l-aş fi văzut realizând un turneu de genul...