Motorola Mobility a anunțat în sfârșit ceea ce doream să știm cu toții: vânzările primei tablete care a avut curajul să se intituleze iPad killer în era Honeycomb. Ei bine, se pare că Moto a vândut un rușinos numar de 100.000 de tablete Xoom în ultimul trimestru, mai puțin decât vinde Apple într-o zi iPad-uri.
Totuși, se pare că acest trimestru marcat de achiziția de către Google nu a fost unul chiar atât de rău pentru Motorola Mobility. Compania a înregistrat creșteri de venituri cu 20% în segmentul mobil și o creștere cu 2.5 milioane de terminale vândute față de anul trecut. Producătorul american a anunțat că a livrat un total de 11.6 milioane de terminale mobile, dintre care 100.000 erau tablete Xoom, 4.8 milioane erau smartphone-uri, iar restul erau modele mid sau low end.
De remarcat faptul că Motorola nu a ținut o conferință specială pentru a anunța aceste cifre, cum este obișnuiește. Fostul analist la Forrester Ian Fogg remarcă faptul că Google ar putea avea probleme cu acele 59% dintre 11.6 miliaone de terminale livrate, care nu sunt nici smartphone-uri și nici tablete. Cum vor putea acestea rula Android și fi de folos pentru gigantul motoarelor de căutare?