La sfârșitul lunii iulie cei de la Strategy Analytics ne prezentau un raport interesant ce conținea informații despre numărul de tablete comercializate pe piață în trimestrul cu numărul 2 al anului în curs. Acum este rândul celor de la IDC să ne pună la dispoziție un studiu similar, unul ce dezvăluie faptul că în această perioadă de 3 luni au fost livrate cu 12.3% mai puține tablete decât în aceeași perioadă din 2015.
Descoperim din tabelul de mai sus faptul că Lenovo, Huawei, dar și Amazon, sunt singurele companii ce au înregistrat creșteri semnificative, și în special Amazon. Această din urmă companie specializată în comerțul online a livrat în trimestrul 2 al anului curent un număr de 1.6 milioane de tablete - o cifră ce reprezintă o creștere de 1208.9% față de numărul de modele vândute anterior în Q2 2015 (doar 100.000 unități).
Apple continuă să fie cel mai mare producător de tablete de pe piață și în această perioadă de 3 luni, livrând în trimestrul 2 nici mai mult, nici mai puțin de 10 milioane de tablete. Samsung ocupă locul 2 cu 6 milioane de tablete livrate, iar pe 3 se află Lenovo cu 2.5 milioane de unități comercializate la nivel global.