>Xiaomi va începe să pună accent mai mare pe telefoanele high-end, pentru a concura mai bine cu Huawei, Oppo, Vivo

Xiaomi va începe să pună accent mai mare pe telefoanele high-end, pentru a concura mai bine cu Huawei, Oppo, Vivo

1.683 ori
<b>Xiaomi va începe să pună accent mai mare pe telefoanele high-end, pentru a concura mai bine cu Huawei, Oppo, Vivo</b>Primul lucru la care m-am gândit când am auzit că Xiaomi vrea să îşi schimbe puţin strategia a fost faptul că aceasta sună a reacţie declanşată de "scorurile" practicate de Oppo cu Find X2

Primul lucru la care m-am gândit când am auzit că Xiaomi vrea să îşi schimbe puţin strategia a fost faptul că aceasta sună a reacţie declanşată de "scorurile" practicate de Oppo cu Find X2 şi Find X2 Pro. Xiaomi are de gând să mizeze mai mult pe segmentul high end în perioada următoare, iar detalii despre strategia lor avem mai jos.

Xiaomi este în acest moment al patrulea cel mai mare producător de telefoane de pe glob (după Samsung, Huawei, Apple) şi are de gând să se axeze mai mult pe zona telefoanelor high end. Încearcă să profite de situaţia celor de la Huawei, care au devenit mai puţin atractivi în vest după lipsa serviciilor Google. Au observat şi că Oppo a crescut preţurile pentru noile sale telefoane, iar acum reacţionează. Toate aceste detalii au ieşit la iveală după declaraţia lui Lei Jun, fondator Xiaomi pe Weibo. Iată cum sună:

"Xiaomi a scăzut deja limita de preţuri şi vom paria tot pe piaţa high end".

Xiaomi continuă să aibă unele dintre cele mai bune preţuri de pe piaţă, în special în zona midrange şi entry level, dar nici flagship-urile lor nu sunt chiar scumpe. Xiaomi încearcă să găsească soluţia şi pentru a recâștiga bătălia în China, o luptă grea ce e drept. Huawei are acolo o cotă de 80% în segmentul smartphone high end. Lei Jun a declarat şi că Xiaomi Mi 10 este primul produs care urca firma cu adevărat în zona high end.

Un reprezentant şi analist Canalys vede strategiile noiOppo şi Xiaomi drept un semn că aceste companii au ajuns la maturitate şi încep să aibă încredere în propriul know how tehnologic. Rămâne de văzut dacă şi consumatorii vor răspunde pozitiv la abordarea lor. Xiaomi Mi 10 şi Mi 10 Pro au început deja să se livreze în China de la sume de 530 euro şi 660 euro. Oppo în schimb tocmai a lansat flagshipuri de 999 euro şi 1299 euro.

În perioada următoare aceste companii, dar şi Vivo şi OnePlus vor paria mult pe 5G, camere cu rezoluţie mare, cel mai nou CPU Snapdragon şi baterii mari.  Rămâne de văzut cum va reacţiona publicul, între preţurile crescute şi problema cu coronavirusul, care afectează producţia, vizitarea de magazine şi bugetele personale.

Aşteptaţi-vă la flagshipuri tot mai scumpe de la companiile din China, cam acesta ar fi mesajul.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×